Hotel Atlantic

Zakelijk

Mooi hotel/restaurant

rc.amsterdam
4-11-2014

Mooi hotel/restaurant - prima eten en bediening, heerlijke wijnen

Een goed 4 sterrenhotel met een prachtige tuin. hoewel dicht bij het centrum toch een rustige sfeer. zeer vriendelijk personeel. Ook het restaurant is van een goede kwaliteit. Nette en schone kamers die dagelijks worden schoongemaakt. Kortom het was wel de eerste keer maar zeker niet de laatste!!!!!

heerlijk eten, goede service, nette kamers

Hans Kraaijeveld
5-10-2009

net zo goed als Concordia, maar dan voor een veel lagere prijs! Op wandelafstand van het centrum ligt dit pension. Hoort bij een zeer goed restaurant en een absolute aanrader. Heb in een eerdere beoordeling gezegd dat je voor westerse kwaliteit alleen hotel Concordia hebt, maar dat moet ik bij deze herzien!

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantic in Tirgu Mures, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.