Villa Alexandrina

Met oudere kinderen

Fantastische plek

G C de Groot
17-9-2010

Deze eensgezinswoning is compleet ingericht en ligt 3km buiten de stad Tirgu Mures in een rustige villawijk.

Vanaf de heuvels waar deze wonng op staat heb je vanaf het balkon een vrij uitzicht over de stad. Daarom nogmaals een fantastische plek!!.

Zelfs een auto is evt. beschikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alexandrina in Tirgu Mures, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alexandrina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.