vakanties Tirgu Mures

Reviews over Tirgu Mures

Super

Margreet,
    17-10-2015

Aardige mensen, kamers zijn schoon ( wij zaten in een appartement) en alles is aanwezig.

Als je erop uit wilt is het handig om een auto te hebben.

De stad is vlakbij en met de auto ben je er dus zo.

Er is een kinderboerderij op het terrein en het uitzicht is ook leuk :D.

Voor meer foto's, check de website.

fantastich

ooginhetzeil,
    21-8-2015

Prima ligging , buitenkeuken en afwasgelegenheid ,2 douches en 2 wc's voor dames en ook 2 douches en wc's + urinoir voor heren , voldoende electrische blauwe stopcontacten , en beide zijden 2 wastafels ,2 wasmachines , diverse wandel routes met prachtige doorkijk/uitzichten , perfect restaurant cq pizzaria op 4 km afstand , prachtige kloof met grot om te wandelen en zoutmijn in Turda , zwembad 25 gr. met zoutbad 30gr. en diverse sauna's en massage mogelijkheid op 25 km buiten en overdekt . BBQ mogelijkheden op het terrein , good place to be ! is gedeeltelijk nog in bewerking en wordt uitgebreid buiten seisoen . volsterkte rust kind en diervriendelijk !

Super hotel in het centrum

Gerard,
    3-7-2015

Dit 5 sterren hotel heeft alles!!! Direct in het centrum, moderne kamers met super matrassen, uitgebreid ontbijt waarbij de champagne niet ontbreekt, heel vriendelijk en hulpvaardig personeel, heeerlike Spa met sauna en stoombad en een voortreffelijke keuken.Een 5 * hotel voor een 2* prijs!!!!

Prima plek in centrum en toch rustig

rc.amsterdam,
    10-12-2014

Prima plek in centrum en toch rustig - rustiek en bekijk gerust hun site waar je foto's aan treft en eventueel rechtstreeks kunt boeken.

Mooi hotel/restaurant

rc.amsterdam,
    4-11-2014

Mooi hotel/restaurant - prima eten en bediening, heerlijke wijnen

Tirgu Mures scoort een 7,3 uit 10, op basis van 12 reviews