Sorteren

Reviews over Sovata

prima camping van alle gemakken voorzien.

14-8-2018

de camping is midden in het dorp Sovata, maar toch is er veel groen, veel fruitbomen en mooie bloeiende planten.

de blokhutten zijn prima voor 2 of 3 personen, alles is keurig schoon, ook het sanitair.

een hele goede camping met goede comfort

19-2-2017

Goede huisjes voor 2 of 3 personen, of ruime plaats voor een tent en goed sanitair op de camping. Een prachtig zoutmeer op loopafstand, 20 minuten of met een bus.

Alle voorzieningen in het dorp.

groot contrast tussen rijkdom en armoede

geweldig

Ildiko Noghiu
    14-8-2015

De camping is schoon, een ware bloemenparadijs, Het echtpaar Vass is altijd vriendelijk en klaar om te helpen als het moet.

Wij komen al 10 jaar met de groep van NKC op deze camping en iedereen vindt deze camping een van de mooiste campings in Roemenie. En aanrader!

Uitstekende camping

25-7-2015

Zeer gastvrije organisatie, heel schoon en netjes. Voor Roemeense begrippen erg luxe. Wij gaan er al vier jaar graag naartoe! Het is in een mooie boomgaard aan een riviertje, met interessante omgeving.

Schoon

Thomas
    25-7-2015

Schoon, gezellig, prima geregeld en een aardige campingaanbod.

Sovata scoort een 8,2 uit 10, op basis van 9 reviews