Hostel Gia

1 review over Hostel Gia in het Nederlands

Matige kwaliteit

Arija
7-4-2011

Hostel Gia in Sighisoara is een matige kwaliteit accommodatie. De prijs is laag dus misschien is het niet meer dan wat je er van kunt verwachten. Onverzorgd, slechte service, rommelig. Er is wel veel werk gemaakt van de inrichting, decoratie, maar het geeft de indruk dat men het onderhoud van het hostel niet kan waarmaken. Ik heb er geen goed gevoel gekregen.

Gereisd Alleenreizend in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Gia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Gia in Sighisoara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Gia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.