Pension Villa Santa Maria

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Santa Maria voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Villa Santa Maria in het Nederlands

geweldig hotel echt super

opa Ton
26-7-2009

wij vonden het een topper zeer mooie kamers en heel gastvriendelijk super schoon en goede bedden ook het ontbijt was geweldig boven verwachting

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Villa Santa Maria in Sibiu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Villa Santa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Villa Santa Maria scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.