Reviews over Saturn

prima vakantie,leuk hotel

atilla,
    16-7-2017

saturland kermes is voor de kinderen echt fijn,mooi hotel,gezellig tijd met animatie bij de swembad,goed plek ook voor relaxie,gaste relatie hakan ook beste voor wens,volgend jaar gaan we weer.

Top hotel.

Twan,
    10-5-2017

Perfect hotel voor jong en oud. Eten top en veel. Personeel altijd vriendelijk en niks te veel.

hotel is compleet gerenoveerd en is nu 4 sterren

henk,
    27-6-2012

Het personeel is uiterst attent en vriendelijk. Het hotel heeft een heel mooi en groot zwembad maar ligt ook op 150 meter van het strand. Ook een watersportvereniging is er die waterscooters, surfplanken ed. verhuren maar ook lesgeven. Kortom een geweldige vakantiebestemming.

Saturn scoort een 3,5 uit 10, op basis van 2 reviews