9,3

6 reviews over Camping Salisteanca in het Nederlands

Hier kom je tot rust

Marinus en alida,
6-6-2018

Het is een fijne en rustige camping goed sanitaire lieve eigenaren die je helpen als je een probleem hebt echt genoten hier toppie heel veel succes voor de komende tijd

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch! Een aanrader voor iedereen!

Laura,
8-7-2017

Hele toffe, knusse camping met vriendelijke eigenaren. De sfeer op de camping is relaxed en de camping wordt erg goed onderhouden. Bovendien fungeert de camping als een fijne uitvalsbasis voor het maken van uitstapjes.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lisa
5-6-2015

Sinds eind februari ben ik afgestudeerd als sociaal cultureel werker.Om meer ervaring in het werk op te doen ben ik 3 maanden naar Roemenië gegaan.Ik liep stage op de school in Saliste en verbleef in het pension.De eigenaar en eigenaresse staan elke dag voor je klaar met een lach op hun gezicht.De camping ligt op zo'n 5 minuten loopafstand van het centrum.Elke dag wordt er een heerlijke verse maaltijd geserveerd.Prijs/kwaliteitverhouding is niks op aan te merken.Hier kom ik in de toekomst zeker terug,echt een aanrader!:)

Gereisd alleenreizend in maart 2015

Rust EN avontuur

Bas
11-9-2012

de zeer rustieke camping biedt ruime plaatsen met elektriciteit. de sanitaire voorzieningen zijn net. Op de camping heerst rust, terwijl in de omgeving het avontuur kan worden opgezocht; mijn vriendin en ik zijn de transfalgaras/transalpina road gereden, volgens Topgear de mooiste weg ter wereld. Ook kun je genieten van de authenticiteit van het roemeense platteland, of de (studentikoze-) stad Sibiu bezoeken, die op ~20 minuten rijden afstand ligt. Hier liggen tal van restaurantjes en barretjes.

De eigenaar hebben we veel gesproken, hij heeft ons een dag meegenomen naar een sloppenwijk in roemenie, waar hij een stichting voor heeft opgezet. Dit maakt zeer veel indruk.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Wij voelen ons er net als thuis.

Henk
24-7-2008

Je wordt er ontvangen met een kop koffie,verder spreekt de eigenaar goed engels.De camping ligt tegen het centrum van het dorp aan,maar van lawaai is geen sprake,alleen het geklepper van de oievaars. Prachtige omgeving en vlak bij de stad Sibiu.

Gereisd met partner in Thu Jul 24 2008 21:41:18 GMT+0000 (UTC)

goede sanitaire vorziening en zeer gast vrije beheerder en

H.Janssen
21-3-2008

goede sanitaire vorziening en zeer gast vrije beheerder en een leuke omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2007

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Salisteanca in Saliste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Salisteanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.