Pension Casa Rudi & Ella

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super

Jan en Annemarieke
14-8-2016

Via een site bij Rudi & Ella terecht gekomen. Zeer vriendelijke ontvangst en heb je vragen, is er iets, je kunt altijd bij ze terecht.

Het is ons zo goed bevallen dat we op onze terugweg weer bij ze zijn gaan staan.

Het sanitair is schoon, de douche is prima en men kan gebruik maken van de wasmachine.

Fam. Ram
21-5-2015

Rudi en Ella hebben maar een doel: zorgen dat de gasten het naar hun zin hebben. De accommodatie is ruim opgezet en schoon! Wij hebben met Casa Rudi en Ella als uitvalsbasis mooie wandelingen gemaakt in de uitlopers van de Karpaten.

Ook een tocht met paard en wagen door de bergen was onvergetelijk.

Keurig verzorgd, schoon en comfortabel.

Geweldig uitzicht op bergen rondom.

Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar, die zich behulpzaam en heel bescheiden opstelt. Leeft voor zijn klanten.

Betere bed en breakfast in prijs/kwaliteit verhouding niet aangetroffen.

Prachtige afgesloten grote tuin met speeltoestellen voor de kinderen.

Alle kamers even netjes en schoon. Echt een topper.

Zeer plezante vakantie

Jimmie
    6-2-2012

De leukste vakantie die ik en men overleden vrouw en de kinderen ooit gemaakt hebben

Ook heel leuk is de nerlandse Rudi die het uitbaat.

Men kinderen hebben zich reuze geamuseerd met hun dochter Anda.

Warme mensen, behulpzaam en informatief, goed eten

chrisenliesbeth
    12-5-2011

Fijne douche, mooie locatie, grote tuin, leuk dorpje,

Uitstekend verblijf

Els & Harry
    2-11-2010

Ruim, gezellig, gastvrij, prima ontvangst. Heerlijk ontbijt en nuttige tips om de omgeving te verkennen.

2008

Goede ligging,zeer behulpzame mensen,eten goed kamers goed eigelijk geen opmerkingen,zeker aan te raden die een slaapplaats zoeken in Saliste.
    2007

Als overnachtingsplaats gebruikt

Roeland
    27-12-2007

Als overnachtingsplaats gebruikt.Zeer tevreden bij deze nederlandstalige eigenaars.Ook mogelijkheid om te dineren.Op 20km van Sibiu.

We zijn er mei 2006 geweest

Erik
    16-12-2007

We zijn er mei 2006 geweest. Ontvangst gemoedelijk. Kamers keurig. Eten ok. Omgeving wandelen, dorpen en steden. Een aanrader!!

deze beoordeling is alleen voor de camping

vriendelijke eigenaar behulpzaam bij het verstrekken routes om te gaan rijden in de omgeving

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Rudi & Ella voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Casa Rudi & Ella in Saliste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Casa Rudi & Ella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Casa Rudi & Ella scoort een 8.88 uit 10 op basis van 15 reviews.