Reviews over Ruginesti

Eenvoudig, maar schitterend gelegen

Maurits,
    4-10-2010

Pensiuneda Brenda ligt tegen een helling met schitterend uitzicht over een stuwmeer. Tenminste als je één van de vier kamers met meerzicht hebt. Het pension is gebouwd door de Kollumer Andries de Haan en zijn Roemeense vrouw. Een staaltje van ondernemerschap en durf. De keuken serveert in het restaurant prima maaltijden. Wij smulden van een heerlijke visschotel. Ook het stevige ontbijt mocht er zijn. De kamers zijn eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Als je de prachtige route over de 17B richting Bicaz volgt is dit een prettige plek om te stoppen en eventueel te overnachten. En een goed gesprek met Andries hoort er ook bij.