Camping Panorama

2 reviews over Camping Panorama in het Nederlands

Locație super

Ilie
20-7-2018

Vizitam aceasta locație din 2008 cel puțin de două ori pe an cu familia cu prieteni cazare la rulote sau la cort

Landschappelijk zeer mooie camping

Michiel
8-1-2013

Eenvoudige camping (we zijn Roemenië - remember) in agrarisch omgeving. Alle basisvoorzieningen aanwezig. Boodschappen op enige afstand (10 min met auto). Nederlands beheer, taal geen barriere. Zeer goed uitgangspunt voor bergmassieven Bucegi en Pietra Craului o.a.

Bezocht in 2005 en 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panorama in Rucar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Panorama scoort een 9.56 uit 10 op basis van 2 reviews.