Pension Lungu

Pension Lungu

9Fenomenaal

Roemenie, Roemenie, Răşinari

Op vakantie geweest naar Lungu?

9Fenomenaal

Pension info

Meer pension info

3 reviews over Pension Lungu

• 9Hetty 16-06-2012

heel gastvrij!

Moeder Cornelia en Vader Coman doen er alles aan het je naar je zin te maken. Het eten is voortreffelijk! Cornelia spreekt een heel klein beetje engels, Coman spreekt goed frans. Dochter Cosmina komt regelmatig naar huis en spreekt goed engels. Coman heeft ons mee genomen voor een prachtige wandeling in de bergen. Ik ben er twee maal geweest en het zal niet de laatste keer zijn. Ik kom er (samen met twee collegae)voor clownswerk en bezoek kinderen met een verstandelijke beperking en weeshuizen. 's Morgens zwaait Cornelia ons uit en eind van de middag staat ze ons met koffie of tuica en eigengebakken lekkernijen weer op te wachten. Ze zijn iedere dag weer oprecht geïnteresseerd in ons werk, maar zijn totaal niet opdringerig. Heb je speciale wensen, maak ze kenbaar en Cornelia en Coman zullen je op je wenken bedienen. Kortom...het is een hele fijn plek om te verblijven.

Zakelijk gereisd in juni 2012

• 9Chris20-07-2010

Mooie rustieke rustgevende plaats

De Lungus zijn fijne vriendelijke mensen. Ze komen uit een andere cultuur dat is leuk en soms moeilijk. Fijne knusse omgeving.

Gereisd met partner in september 2008

Pension Lungu info