Reviews over Remetea

Wat een heerlijke rust

Linda,
    16-8-2015

Een geweldig rustig plekje. Wij werden welkom geheten door de zoon van de eigenaar en de Nederlandse hostess Elien. Elien is een schat van een vrouw die de zomermaanden met haar man op de camping staat en die de gasten een goed gevoel geeft.

Het sanitair is heel mooi en wordt goed schoon gehouden. In het dorpje zelf zit een kleine supermarkt, maar Beius, ongeveer 10 km verderop, heeft een aantal grote supermarkten.

Een paar honderd meter van de camping is een riviertje waar stroomafwaarts een diep stukje is waar gezwommen kan worden.

Op korte afstand zijn prachtige grotten te vinden: Pestera Meziad.

Turul is een klein paradijs waar je alleen kippen en honden hoort en waar je 's morgens wakker gemaakt wordt door de wielewaal.

Fantastisch!

Mooie ruime camping

Martijn&Gwen,
    9-8-2015

Mooie rustige camping met uitstekend sanitair. Erg vriendelijk ontvangen.

Mooi accommodatie gebouw en speeltoestellen.

Wel wat moeilijk te vinden. Aan de voorkant zie je niet snel dat het een camping is.

Ligging en omgeving zijn erg mooi.

Absoluut een camping om terug te komen !!

Frans,
    18-9-2014

Isvan Fila, vrouw en 2 kinderen zijn etnische Hongaren, wier voorouders generaties lang in Transsylvanie wonen. Hardwerkend, gastvrij echtpaar, die de landelijk gelegen camping een aantal jaren hebben. Ca 500 mtr verderop wonen ze en exploiteren daar al jarenlang een pension en vakantiehuisjes; hier kan warm gegeten worden. Alles is zelf, degelijk gebouwd. Ruime plaatsen, prima sanitair en douches.Grote overkapte ruimte met tafels, banken, afwasmogelijkheid, magnetron etc. Wifi, wasmaschine, speeltoestellen voor kinderen. ACSI-camping. Wandel- en fietsmogelijkheden.Uitstapjes naar naar o.a grotten en watervallen. Dit is puur Roemenie : landelijk, eenvoud, kerken etc.. Stonden 5 nachten tot volle tevredenheid met camper, hebben veel gefietst. De heer Fila werd/ wordt t.a.v. de camping geadviseerd door een Nederlander, die vlakbij woont. www.campingturul.ro

Top camping in Roemenie

Jan,
    6-6-2014

Camping Turul in Remetea, is prachtig gelegen met heel mooi schoon sanitair, mogelijkheid om te koken, in nabij gelegen restaurant Turul 300 mtr, kan je prima eten. de roemeense eigenaar en de nederlandse beheerders doen er alles aan om het de kampeerders naar hun zin te maken; Mooie omgeving om te wandelen en fietsen, er zijn meer dan 200 grotten in de omgeving, die bezocht kunnen worden

Mooie camping en prachtige omgeving!!

Marjo,
    22-8-2013

De camping is vrij nieuw. Gastvrije eigenaar, mooi terrein, prima sanitair. De camping is landelijk gelegen en er zijn volop fiets en wandelmogelijkheden in de omgeving. Vraag even naar de detailkaart en dan kun je alle kanten op

Remetea scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews