Aparthotel Alpin

Aparthotel
Weer vandaag1°-4°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Alpin voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Alpin in het Nederlands

gedateerd hotel

Gonnie
28-9-2016

Groot en ouderwets Oostblokhotel. De kamers zijn ruim, maar zien er versleten uit en de schoonmaak kan beter. Er was geen wc-papier aanwezig, maar dit werd direct netjes opgelost door de receptie. Het dinerbuffet is karig en niet erg smakelijk. Het eten werd niet aangevuld toen het op was. Entertainment tijdens het diner is zo luid dat je niet met je tafelgenoten kunt praten. Het ontbijtbuffet was redelijk. De bedden zijn redelijk en op de kamer zijn haardroger, kluis en satelliet-tv aanwezig. De wifiverbinding is zeer slecht en werkt eigenlijk alleen in de lobby. De kamers zijn gehorig. Er komt 's avonds en 's nachts ook nog veel lawaai van buiten uit de bar en het restaurant. Het personeel is redelijk vriendelijk. Er zijn maar twee kleine liften aanwezig, die altijd vol zijn. Hierdoor moet je je koffers van en naar je kamer slepen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alpin in Poiana Brasov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alpin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.