Piatra Neamt

We hebben een aantal aanbieders voor Piatra Neamt voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Piatra Neamt voor je op een rij gezet:

Reviews over Piatra Neamt

Saaie stad met prachtige omgeving

Rinus
    21-11-2011

Piatra Neamt is fraai gelegen tussen de heuvels, de stad biedt door de grote hoevelheid grauwe flatgebouwen een saaie aanblik, zelfs in het oude centrum is weinig romantiek te bespeuren. In de tegenstelling tot de stad heeft de omgeving veel te bieden met fraaie kerkjes en kloosters en een schitterende natuur. Naar het noorden ligt het fraaie Agapia klooster en ten westen van de stad bij het dorp Bicaz ligt het prachtige Bicaz meer. Als men vanuit Bicaz westwaarts rijdt, voert de weg omhoog naar de 1180 mtr. hoge Bicazpas en daarna door een schitterende kloof met overhangende rotswanden, het landschap is hier adembenemend mooi. Als men de kloof is gepasseerd, komt bij het Nat. Park Lacul Rosso, een meertje dat onstaan is door een bergstorting, de boomstammen steken nog boven het wateroppervlak uit.

Gereisd Met partner in juli 1998

Verrassend leuk

Arija
    18-12-2010

Een dag gestopt in deze plaats en dat was verrassend leuk. Bij het treinstation is een kabeltram naar de bergtop vanwaar het uitzicht op de omgeving formidabel is. Leuke restaurants. Mengeling van het oude Sovjet en modern, zoals in de rest van Roemenië. Goed begin of eindpunt voor een rit (kan ook per bus) dwars door de Karpaten.

Gereisd Alleenreizend in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Piatra Neamt scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews