Hotel Charter

Kleine hotelsWeer vandaag19°5°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Charter voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Charter in het Nederlands

Website oogt goed, de praktijk is waardeloos

janssenr.a
7-9-2009

We hadden een suite geboekt, badkamer was enkel schimmel randen, klacht werd niets mee gedaan. Balkon vielen tegels naar beneden, vond men heel normaal.

Manager laatste dag (eindelijk) gesproken, was ook al niet behulpzaam.

Kortom, eens en never nooit meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charter in Otopeni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.