9,4

16 reviews over Camping Het Zwaluwnest in het Nederlands

Uitstekend

Hendrik Beelen,
14-8-2018

Een kleinschalig camping met een uiterst vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw die je het verblijf zo aangenaam mogelijk willen maken. Bijzonder is dat beide redelijk tot zelfs goed Nederlands spreken. Op verzoek kookt de gastvrouw ook nog voor de gasten. Als u de rust van een fijne camping zoekt dan is dit een goede keus.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super accommodatie

Jan en monique,
21-10-2017

(Er is niet echt iets voor kinderen .) Maar het sanitair is super schoon. De mensen waren zeer gastvrij. Ze geven je het gevoel of je er al jaren komt. Zeer aangenaam dat er nederlands wordt gesproken. Klein dorp. Kleine camping.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ongekend gastvrij, schoon, rustig en mooi.

Loes en Henk
20-2-2017

Deze mensen doen werkelijk alles voor je om het naar je zin te maken. Gezellig en heerlijk op de camping gegeten. Schoon sanitair en prachtige campingplaats. Mooie omgeving.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een heerlijke plek

John
8-8-2016

Bij Janos en Klari is het woord gastvrijheid uitgevonden. Klein maar fijn. Heerlijk kunnen kokenen eenzeer ontspannensfeer. Een aanrader.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Thuiskomer!!

John Manshanden
5-9-2015

Jaarlijks komen wij bij Janis en zijn vrouw. Alsof je in een warm bad stapt. Zo gastvrij en vriendelijk. Clarie kan heerlijk koken. De camping is kleinschaling maar ok en ligt in een mooi gebied. Janos doet van alles om ons en andere gasten het naar de zin te maken.

Gereisd met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het is er fantastisch en goed

Annie en Huub oerlema
4-9-2015

We zijn er voor de derde keerden de camper. deze keer hebben we twee broers van Huub mee gebracht met de vrouwen ,en die zijn er ook helemaal weg van We gaan 9 september met de lux'se auto terug voor een paar dagen om wat te brengen

Gereisd met vrienden in juli 2015

Een prachtige grote tuin, alle rust van de wereld. Vriendelijke eigenaren. Voor ons perfect gelegen, met de camper vanuit Debrecen ( Hongarije) gereden in ongeveer 5 uur. We zijn op doortocht naar Gura Homurului, en de campings zijn op z'n zachts gezegd dun gezaaid! Veilig, netjes, vriendelijk en rustig! Absoluut een fijne stop!

Gereisd met partner in augustus 2015

Voor herhaling vatbaar

A.Faber
30-11-2014

Janos en Klari zijn zeer gastvrij, we zijn er eerst met de caravan geweest, het was een tussenstop maar we zijn en week gebleven, later met de camper en komen we weer in de buurt is er maar een camping.

Gereisd met partner in januari 2014

super mooie plek

Jan
29-5-2014

Een camping waar je heel spontaan en vriendelijk wordt ontvangen, niets is te veel voor Klari en Janos, voldoende te ontdekken in de omgeving, Klari kookt heerlijk voor de gasten, een aanrader voor mensen die Roemenie willen leren kennen. Komen zeker terug naar de vriendelijke camping

Gereisd met partner in mei 2014

Is echt een aanrader

Annie de laat
25-12-2013

Wij zijn heel goed ontvangen ,en heerlijk van de goulash gesmuld .gaan in juni 2014 weer terug en blijven dan wat langer als twee dagen grtz Annie en Huub Oerlemans

Gereisd met partner in juli 2013

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Zwaluwnest in Nires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Zwaluwnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.