Hotel Doina

3 reviews over Hotel Doina in het Nederlands

kuurreis voor Reuma

Math Frissen,
8-1-2017

Harde muziek ,s avonds in de bar. Het eten in het restaurant is thans in bufetvorm, en is beter als vorige jaren

"goed"

Frissen
31-7-2016

Hotel accomodatie is goed, kamer netjes, echter eten in restaurant eenzijdig.

Men hoeft het hotel niet uit om te kuren, hotel en kuurkliniek verbonden door een gang.

2007

we zijn hier 2jaar geleden geweest

Roeland
26-6-2007

we zijn hier 2jaar geleden geweest.Het is een hotel met kuurkliniek aangebouwd.De kuur is zeer goed,het hotel daarentegen is niet wat de toerist uit het westen wil.Het eten is beneden alle peil(vb 3weken dezelfde soep)Misschien is het nu verbeterd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doina in Neptun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.