Hotel Cocor

Laatste review

wauw zo mooi

hunnah,
28-1-2011

ik ben hier geweest en ik weet niet wat die anderen mensen zeggen maar ik vind het een 10 waard

Kenmerken

28-1-2011

Nooit Meer

Marijke
7-10-2010

In Neptun is helemaal niet te doen.

Het eten was merendeel koud.

Het personeel bij de receptie is erg onvriendelijk en onkundig over de wensen van gasten uit het buitenland.

Corruptie is overal aanwezig.

Mooi hotel met schitterende Spa-afdeling

Margré de Vos
17-9-2010

Receptiepersoneel weinig behulpzaam tenzij je op je strepen staat. Vriendelijk en behulpzaam kamerpersoneel. Spa-afdeling voortreffelijk: alles is goed geregeld.

Misschien een tip voor het algemene buitenbad: meer toezicht op te duidelijk aanwezige jeugd in het bad, zodat ouderen ook kans krijgen om te zwemmen.

teveel kinderen, te druk

c. v.d. meijden
14-9-2010

Beide recepties: geen vriendelijke dames. Weinig behulpzaam.

Er wordt geen toezicht gehouden op jeugd in hotel en bovenal in zwembad. Door baldadigheid is het voor ouderen vrij moeilijk om te zwemmen.

Veel te veel kinderen in het hotel. Het leek af en toe wel een kindercreche.

niets te beleven

liana stapert
1-7-2010

Hotel ligt mooi,dicht bij het strand,spa geweldig,eten matig

Fantastische nieuwe medische Spa!

Starchild
13-11-2009

Ik kan me totaal niet herkennen in de beoordeling van XXX! Ik vond het jammer, dat er 's middags alleen warm eten beschikbaar was. Helaas was het warme eten niet altijd lekker heet, zoals soep. Groot pluspunt van dit hotel is de fantastische nieuwe medische spa met een zeer vriendelijke kuurmanager, die goed Nederlands spreekt. De behandelingen zijn super en personeel is erg vriendelijk. Kamers worden ook goed bijgehouden met elke dag schone handdoeken. Het bar en receptie personeel vond ik niet altijd erg vriendelijk en soms erg bot! Vooral met wisselgeld deden ze erg moeilijk. Helaas is het seizoen al half september afgelopen. In de 2e week sloten al diverse winkels hun deuren en werden de strandstoelen al verwijderd. Het weer was nog goed, toen we weggingen, dus er is veel winst te behalen als het seizoen nog een maand langer duurt! Ik ben zeker van plan om nog een keer terug te gaan om dan weer lekker te genieten van de massages en het heerlijke binnen zwembad.

2008

toch 4* waard

Jan van Raaij
4-10-2008

1e keer. Bijna eens met hr.Frissen. De kamer was wel 4*. Receptie idem, maar 't restaurant personeel krijgt van mij 'n 9. Bijna alles in 't Duits en erg vriendelijk. 't Strandseizoen loopt van half juni tot half september. De 2e week van sept. waren en deels winkels en deels hotels gesloten.

Ze zouden er meer gebruik van moeten maken.

naar roemeense normen goed

Roeland
12-9-2008

Eerste maal dit hotel geboekt . 4 sterren is wel overgewaardeerd.

Weinig plaats in badkamer en klein tv-scherm welke te hoog geplaatst.3de week in restaurant wel kwaliteitsvermindering.Is waarschijnlijk toch een van de beste hotels van Neptun-Olimp.

tegenvaller

Frissen Math
11-9-2008

Heb voor het eerst dit hotel genomen. Qua kamer en eten een gemiddeld hotel. Wat gastvriendelijkheid betreft zou ik zeggen een 5, daar de benadering aan de receptie te wensen over laat. De dames geven al direct te kennen dat ze in het Engels aangesproken willen worden. Vindt ik zeer onvriendelijk., daar heel veel Duitse en Nederlandse gasten zijn (vooral oudere) welke de Engelse taal niet machtig. Deze dames moeten zich realiseren dat zij er voor de gasten zijn, en zij ons nodig hebben. Moeten nog heel veel leren voor ze Touristisch goed voor de dag kunnen komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Cocor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cocor in Neptun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cocor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.