Hotel Belvedere

• Matig / voldoende: 5 - 7

oud

konijntjexx87
7-7-2010

vies en oud vervallen hotel toen ik er was maar t was maar voor 1 nachtje omdat het andere hotel vol zat! verder is het een hele leuke bad plaats, met een kabelbaan waarvan je van de ene kant naar de andere kant van de boulevaard kan! en dan terug langs allemaal winkeltjes en restaurantjes :)

2006

Dit jaar voor hotel miorita gekozen daar het restaurant van hotel doina van vorig jaar een fiasco was.Kamers en lift zijn oud maar in orde.Restaurant was zeer goed(er kwamen mensen van andere hotels hier eten).Zwembad was zeer netjes.Buiten het hotel is overal zwerfvuil te vinden(de roemenen gooien alles weg,open riooldeksels,zwerfhonden weliswaar minder dan vorig jaar,vuil strand)Op 30jaar geen vooruitgang geboekt.Kuur in hotel Doina is zeer goed.

hotel miorita, neptun

het hotel is verouderd, wordt slecht schoongemaakt, heeft een chagarijnige badmeester maar een prettig zwembad en als je niet uitkijkt is het water al afgesloten voordat je het hotel verlaten hebt. Maarrrrr...........Neptun is enorm vooruit gegaan! kliniek doina prachtig opgeknapt, een sprong van 40 jaar!! overal merk je de wil om vooruit te komen. hotels worden gerenoveerd, nieuwe appartementen gebouwd en restaurants gemoderniseerd. kortom men is de oude zooi zat en wil er weer wat van maken.

de bereikbaarheid is prima! via dusseldorf vliegt men rechtstreeks naar constanta met air berlin. het enige minpunt vind ik dat men weinig of geen aanstalten maakt om de rotzooi die op straat gegooid wordt op te ruimen en misschien dat engels, ook voor de jeugd, nog steeds een "moeilijke taal " blijkt te zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere in Neptun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belvedere scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.