8,5

20 reviews over Camping Route Roemenië in het Nederlands

Heerlijke gezellige camping

cor en ans
24-8-2014

Wij waren in juli 2014 voor twee weken op deze camping. Een echte aanrader! De camping wordt gerund door nieuwe jonge beheerders die het fantastisch doen. In de nabije omgeving zijn heuvels, bossen, een (zwem)meer, gezellige boeren markten, kloosters, de prachtige stad Arad waar veel te zien en te doen is etc. Kortom: Wij hebben ons geen moment verveeld! En als je s'avonds moe maar voldaan weer op de camping komt, kun je genieten van een heerlijke traditionele Roemeense maaltijd! Oja en zo'n 35 km. van de camping is een heerlijk termaalbad.

Gereisd met partner in juli 2014

Fijne camping!

fam. A Joosse
15-8-2014

Een aanrader voor wie van een rustige camping houdt! Lekker kleinschalig, schoon, en vriendelijke eigenaren waar je goed Engels mee kunt praten. Wifi is gratis aanwezig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mooie, groene camping met ruime plaatsen. Ook heerlijke plekken in de schaduw. Schoon sanitair! Rustig gelegen aan de rand van een klein Roemeens dorpje, maar met alle basisvoorzieningen (o.a. supermarkt) en een heerlijk zwemmeertje binnen handbereik. Eigenaar Paul en zijn vrouw Bia zorgen dat je je meer dan welkom voelt en zijn super behulpzaam als je een vraag of verzoek hebt! Ik gun het hen meer dan wie ook dat hun camping door steeds meer mensen gevonden wordt en dat hun sociale werk voor de lokale bevolking daardoor ook door kan blijven gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Geweldig!!!

Hans Bijl
28-10-2012

Gezellige, kleine camping. Vriendelijke NL/RO-eigenaren (Anna en Cornel) die, zo mogelijk, iedereen persoonlijk ontvangen met koffie of glaasje. Ze geven graag informatie. En wat een inzet voor hun Roem. pleegkinderen en een veertigtal hulpbehoevende gezinnen in de regio!! Voor hun pleegkinderen hebben zij een eigen stichting. Voor hulp aan gezinnen werken ze samen met stichting Inima (Roemeens voor "hart"). De camping heeft een klein kinder-zwembadje, waar ook volw. soms even verkoeling in zoeken. Camping met sfeer; mooie omgeving. Geschikt voor kort of lang verblijf. Alle voorzieningen aanwezig, ook voor invaliden. Broodjes: 200 m., supermarktje: ca. 2 km. Er kan voor je gekookt worden. Eten kan op terrasje of binnen. En....hulp nodig: Anna en Cornel staan altijd voor je klaar. Wat een aardige mensen, wat een inzet: geweldig!!! Deze camping is echt een aanrader voor iedereen die het mooie en gastvrije Roemenië bezoekt.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Een camping die je niet kunt vergeten

J.E.Blijdorp
26-3-2012

Een geweldige camping. Geweldig vriendelijke eigenaren. We kwamen er voor maximaal 3 dagen, we bleven er 3 weken. De omgeving is zeer Roemeens, de info van de eigenaren en hun liefde voor hun land, maakt dat wij er vaker heen willen. Hun inzet voor zwerkinderen, de hulp aan de allerarmsten hebben we meegemaakt en ter plekke ervaren. Zo overweldigend het landschap is, zo overweldigend zijn ook de vormen van bijna blijdmoedig gedragen armoede. Je leert er veel over de relativiteit van de recessiegevolgen in Nederland. We hadden eerder al het land doorkruist, maar hier in Minis kun je en luieren, maar als je wilt ook meehelpen om de camping mooi te houden, en vooral niet vergeten Cornell's wijn te proeven, want die is heerlijk, vooral bij die zonsondergangen....!

Gereisd met vrienden in januari 2012

heel prettige camping

anita_spek
12-7-2011

We kregen gelijk bij binnenkomst een heel prettig gevoel bij deze camping. Een heel hartelijke ontvangst. Een mooie plek om te staan. 's avonds bij het kampvuur was het samen met andere gasten en een lekker glas wijn heel gezellig. Cornel is trots op zijn land en kan je alles vertellen over mooie uitstapjes. Anna kan heerlijk koken. Een heel mooi begin van een reis door Roemenië. Zo mooi dat we er ook op de terugweg weer langs zijn gegaan.

Gereisd met partner in april 2011

Dit is een mooie plek fantastisch

hunnah
24-1-2011

camping in roemenie is fantastisch het eten is daar lekker dus ga daar maar heen een 10 lekker.

Gereisd zakelijk in april 2010

veel wetenswaardig over Roemenië gehoord

Aart en Teja Schrijver
3-9-2010

De eigenaar is geboren en getogen in Roemenië en als je belangstelling toont vertelt hij enthousiast over zijn land en de geschiedenis ervan, je krijgt een goed beeld en veel zin om Roemenië beter te leren kennen.

Gereisd met partner in september 2010

ver weg en toch thuis

Henk
10-10-2009

Kleine camping en rustige thuishaven. Plezierige mensen die zorgen voor een gemoedelijke sfeer.

Gereisd alleenreizend in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust, Ruimte en Vriendelijkheid!

guus en theo de ruiter
6-10-2009

We kwamen deze camping toevallig tegen. Het was al laat in de avond toen we er aankwamen. Toch was er koffie en na een uur ook nog eens een heerlijke maaltijd. Op zo'n camping wil je blijven! En dat hebben we gedaan. Met pijn in ons hart vertrokken we na 7 heerlijke verwen dagen. Maar na 2 weken zijn we weer terug gegaan voor nog eens 7 dagen. Anna en Cornel, jullie doen het fantastisch! Ga zo door.

Guus en Theo de Ruiter

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Route Roemenië in Minis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Route Roemenië zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.