Reviews over Mangalia / Jupiter

Ja er al sinds 2000 vind het leuk om zijn ligging

Anna Proost
    17-9-2018

Het ontbijt is ok. Ik ga er omdat het kuuroord met het hotel verbonden is. De beste zorgen op medisch gebied kan men daar vinden. Alles gebeurt er nog manueel. Spijtig dat het eten er echt niet te eten is, smaakloos, vettig. In de stad zelf zijn er echt goede restaurants. Ik neem steeds hotel plus ontbijt. Het hotel is zeker ok proper en net. De ligging is zeker ok. Daarom ga ik er steeds terug.

Ik ben er reeds vijf keer geweest en alle keren is mij In

gerrie
    17-1-2008

Ik ben er reeds vijf keer geweest en alle keren is mij goed bevallen. In 2006 waren ze al met de verbouwing bezig waardoor het hotel erg mooi is geworden en gelukkig ook niet meer zo rokerig is. Het kuurgedeelte is erg goed voor mensen met reuma. Ik knap er altijd erg van op.

Ik ben er reeds vijf keer geweest

gerrie
    17-1-2008

Ik ben er reeds vijf keer geweest. De laatste keer waren ze aan het renoveren. Toen zag het er al zoveel beter uit. Het kuren is daar uitmuntend voor mensen met reuma. Ik ga dit jaar zeker weer.

Avondmaal van 18 tot 22u was altijd koud,ook al liet je

Luttie
    8-1-2008

Avondmaal van 18 tot 22u was altijd koud,ook al liet je het opwarmen was het nog koud.Ontbijt was goed

Hotel paradiso is voor een 3sterren hotel zeer goed

luttie
    22-10-2007

Hotel paradiso is voor een 3sterren hotel zeer goed.Voordeel is ook dat je vanuit het hotel direct in het kuuroord kan.Het is ook zeer proper.Kamers zijn ook in orde.

Mangalia / Jupiter scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews