Hotel Savoy

• Onvoldoende: 1 - 5

Abia astept sa revenim

Claudia R
23-8-2012

Am revenit dupa multi ani pe litoralul romanesc. am ales Savoy ca este pe plaja si are oferta all inclusive loc de joaca si piscina. Hotelul este renovat si piscinele (sunt 2) de asemenea. Am avut o camera luminoasa si cu o priveliste extraordinara catre mare si lac. Curatenie ok, se face zilnic. Mancare multa si foarte buna si variata, in regim bufet suedez. Au multe facilitati pentru copii, loc de joaca cu supraveghetori si animatori, piscina mica, leagane, tobogan, nerf, seara program pentru copii cu clovn si discoteca. Se poate lua masa in restaurant sau pe terasa daca vrei sa vezi marea. Seara canta s o formati epe teresa. Ne-am simtit excelent, vom reveni cu siguranta.

Doppelzimmer mit Zusatzbett für unsere 7 jährige Tochter: pro Nacht 200 Euro. Frühstück in schlechter Qualität und absolut unfreundliches Personal.

Das Hotel liegt am Strand, wo die Lokale keine eigene Stromversorgung haben und darum dröhnen die Dieselaggregate dahin und werden von Discomusik begleitet.

Freizeitangebote? Am Strand liegen. Thats it.

Mamaia selbst: Mischung aus Oberitalien in den 1970ern und Ballermann heute.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savoy in Mamaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Savoy scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.