Mamaia

We hebben een aantal aanbieders voor Mamaia voor je op een rij gezet:

Reviews over Mamaia

• 7Ria16-01-2018

gezellige drukte

Mamaia is erg warm in de zomer. Het strand staat vrijwel helemaal vol met bedjes. Je kunt heel goedkoop eten en drinken.

• 9Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur
    • 4Cultuur
    • 7Stranden

augustus 2017

• 8Ria01-09-2016

Prachtige stranden, leuk vertier.

Heerlijke zandstranden, helder en warm zeewater. Heel veel leuke winkeltjes en restaurants en eettentjes. Erg druk in het hoogseizoen. Op het strand kun je voor 3 euro bedje huren, strand staat wel vol met bedjes. Houd je van uitgaan dan zit je hier prima, geweldige clubs, bovengronds en prima sfeertje. Lijkt op de Spaanse badplaatsen. Prijzen zijn laag.

• 10Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 9Stranden

augustus 2016

• 10annemiek_66615-06-2014

Camping Pescăresc

Prachtige camping. Super vakantie gehad in 2006. Mijn broer en ik zijn met de auto gegaan via oostenrijk, hongarije (balatonmeer) binnendoor naar Roemenie. Hele ervarsing maar prachtige reis geweest. Een bijzondere ervaring. Raad het iedereen aan. Ik was toen 21 en mijn broer 29. Prachtig strand in Mamaia met mooie boulevard. Voldoende en leuk uitgaansleven. Prachtige architectuur. Ook bucarest was een hele ervaring alleen moet je wel goed kunnen rijden. Verkeersregels worden daar niet zo in acht genomen. Veel tegenstellingen gezien en armoede en rijkdom. Ook bijzondere legerplaats gezien waar geen fotos mochten worden gemaakt en schutters op de uitkijk zaten. Kortom zoiets maak je nooit meer ergens anders mee. Niet zo zeer aan te raden voor gezinnen maar als je een avontuurlijke vakantie wil is dit echt aan te raden. Camping en sanitair was er prima. Mensen vriendelijk alleen begint de roemeense dag eerder dan bij ons. Rond 5 uur ging de muziek overal aan. Prachtige cultuur!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd in juli 2006

• 9Claudia R23-08-2012

e loc de mai bine

a facut multe progrese mamaia, dar mai multa verdeata ar fi extraordinar

• 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

juni 2012

• 8corne janssen30-11-2009

fantastiche plek met kinderen

je moet de adressen weten maar dan kan je erg goedkoop eten en drinken en nog goed ook. Met kinderen is het 's avonds erg leuk in het vakantiepark met de kermis

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

juli 2009

• 5Marcela Aguirre28-05-2009

no es de lo mejor

No esta mal, tiene mucho de espana en los anos 80, hay hoteles nuevos pero de 200 euros la noche, es para nuevos ricos de rumania. |Me parece mas atractivo Bulgaria

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2008

• 10andreea04-05-2009

SUPER!!

is de leukste land ever ....ik hou van costinesti en mamaia..

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 7Patrick, Marjon en Donny01-12-2008

Moet veel gebeuren

ben buiten het seizoen in Mamaia geweest voor een bruiloft en vriendenbezoek. Mijn indruk is dat er veel gedaan moet worden om het tot een goede badplaats te maken. Lik verf hier en daar en wat restaureren zou niet gek zijn.

• 9Cultuur

september 2008

• 7Carole07-08-2008

leuke plaats om even door heen te lopen

de stranden bij mamaia vind ik veel te druk het is net zandvoort hutje aan mutje.daarintegen is het strand plaja modern waar de lokale mensen ook heen gaan echt een aanrader zo kan je pas heerlijk genieten van de zee.verder kom ik al 6 jaar in Constanta en ik vermaak me er prima drie weken lang! eforie nord is ook echt een aanrader!Kortom genoeg te doen en te zien alleen daar al!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8ROOIJMANS TPW26-02-2008

Hallo ik ben toni en kom al sins 1997 in constanta het is er zeer mooi en het weer is er zeer goed vooral in de zomer aan het strand kasteel bran van dracula is ook zeer mooi en in de bergen bij geta en sandu is ook zeer mooi daar lopen de koien langs de voordeur dus kom!!!!!!!! NAAR ROEMENIE

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2006