• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Mamaia

gezellige drukte

Ria, 16-1-2018
    Mamaia is erg warm in de zomer. Het strand staat vrijwel helemaal vol met bedjes. Je kunt heel goedkoop eten en drinken.

Prachtige stranden, leuk vertier.

Ria, 1-9-2016

Heerlijke zandstranden, helder en warm zeewater. Heel veel leuke winkeltjes en restaurants en eettentjes.

Erg druk in het hoogseizoen. Op het strand kun je voor 3 euro bedje huren, strand staat wel vol met bedjes.

Houd je van uitgaan dan zit je hier prima, geweldige clubs, bovengronds en prima sfeertje. Lijkt op de Spaanse badplaatsen.

Prijzen zijn laag.

Camping Pescăresc

annemiek_666@hotmail.com, 15-6-2014
    Prachtige camping. Super vakantie gehad in 2006. Mijn broer en ik zijn met de auto gegaan via oostenrijk, hongarije (balatonmeer) binnendoor naar Roemenie. Hele ervarsing maar prachtige reis geweest. Een bijzondere ervaring. Raad het iedereen aan. Ik was toen 21 en mijn broer 29. Prachtig strand in Mamaia met mooie boulevard. Voldoende en leuk uitgaansleven. Prachtige architectuur. Ook bucarest was een hele ervaring alleen moet je wel goed kunnen rijden. Verkeersregels worden daar niet zo in acht genomen. Veel tegenstellingen gezien en armoede en rijkdom. Ook bijzondere legerplaats gezien waar geen fotos mochten worden gemaakt en schutters op de uitkijk zaten. Kortom zoiets maak je nooit meer ergens anders mee. Niet zo zeer aan te raden voor gezinnen maar als je een avontuurlijke vakantie wil is dit echt aan te raden. Camping en sanitair was er prima. Mensen vriendelijk alleen begint de roemeense dag eerder dan bij ons. Rond 5 uur ging de muziek overal aan. Prachtige cultuur!
Mamaia scoort een 7,8 uit 10, op basis van 18 reviews