We hebben een aantal aanbieders voor Iasi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Iasi voor je op een rij gezet:

Reviews over Iasi

• 7Duncan07-11-2013

Bosrijke omgeving, alles nog erg Oost-Europees

Tweede stad van Roemenië, mooie omgeving. Prijzen liggen nog erg laag. Van alle (westerse) gemakken voorzien.

• 6Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Zakelijk gereisd in juli 2013

• 7marc10-11-2012

een industriestad in ontwikkeling

Iasi is met z'n 100 kerken en vele abdijen een religleuze plaats in Roemenië. het is tevens een industriestad in volle expansie. opvallend zijn de honderden loslopende honden in de stad en de nooit aflatende stroom van zich voorbijhaastende mensen. men is met hulp van de EU volop in het openbaar domein aan het investeren. overheidsgebouwen worden gerestaureerd. ook de appartementen worden stilletjesaan gerenoveerd, maar er is nog heel wat werk aan de winkel.

• 6Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn

Zakelijk gereisd in november 2012

• 8A.Vorstenbosch12-10-2012

Fijna plaats Jasj

Uitstekende bestemming voor cultuur, natuur, musea bezoek. Houd U van - shoppen - er is een heel modern winkelcentrum waar u zich kunt uitleven. De Roemenen zijn over het algemeen heel aardige mensen.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in januari 2011

• 7Ton24-07-2011

Aardig

Aardige stad om een of twee dagen te verblijven, maar dan heb je het wel gezien. Niet al te veel bezienswaardigheden, maar rond het centrale plein heerst wel een gezellige sfeer.

• 7Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in juli 2011

• 7Arija18-12-2010

Leuke stad

Leuke stad om te bezoeken. 't Is een universiteitsstad. Goed om te verblijven als je Oost-Roemenië wil bekijken.

• 7Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in mei 2010

• 7Wout l'Ami24-08-2010

Fijne stad om te vertoeven

Onze zoon woont in Iasi. In de stad is heel veel te zien. Prachtige gebouwen waaronder het cultuurpaleis, prachtige kerken. De opera is hoogstaand. Ik kan iedereen aanbevelen de stad te bezoeken. Wij komen ieder jaar met plezier terug.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2010

• 6Joeir Schoren24-07-2010

Geen toeristische bestemming

Deze stad heb ik bezocht met een uitwisselingsreis. In de stad is erg weinig te bezichtigen. De botanische tuin stelde niks voor. Het verkeer in de stad is ontzettend chaotisch en zeker niet altijd veilig. De stad is niet gezellig en er hangt een sobere sfeer. In de stad zijn ook veel zwerfhonden en zwarkinderen die vaak komen bedelen. Iasi ligt echter in een mooie omgeving met meerdere kloosters in de buurt en in het Karpatengebergte. Het "Palace of Culture" is ook een erg mooi gebouw.

• 4Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2007