Pension Vila Gong

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag14°1°
Pension Vila Gong
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Gong voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Vila Gong in het Nederlands

Met vrienden

Fantastische plek

Crolien
16-3-2011

Een ideaal pension om de omgeving te verkenning. Ligt in één van de mooiste gedeelten van Roemenië. Fantastische plek

Schitterend pension

AJK
19-4-2010

Eind maart een week hier gebivakeerd met Dorcas reis. Een goed pension, eenvoudig, maar zeer netjes en schoon. Het gebouw is vrij recent gerenoveerd en uitgebouwd. Mooie ruime kamers met riante badkamers. Veel kamers met balkon. Gratis draadloos internet. Eenvoudig maar goed restaurant met ontbijt. Ligt een paar honderd meter van de hoofdweg van Oradea naar Cluj Napoca. Landelijk gelegen op 18 km van Cluj. Een ideaal pension om de omgeving te verkenning. Ligt in één van de mooiste gedeelten van Roemenië.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Vila Gong in Gilau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Vila Gong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.