Camping Eldorado

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Eldorado voor je op een rij gezet:

3 tips over Camping Eldorado

René, 8-7-2013

In Floresti is sinds kort een Aqua park. Veel zwemplezier tussen Gilau en Cluj Napoca.

Voor impressie surf naar: http://www.aquapark-florest.ro

Harry, 16-2-2013

- Ga voor het maken van trips eerst naar de receptie en vraag het fotoboek. Hierin staan zeer veel leuke trips in de regio met foto's en beschrijvingen.

- Je kunt voor kleine prijsjes heerlijk eten in restaurant Eldorado. Ze hebben een uitgebreide menukaart, wij hebben er o.a. overheerlijke forel gegeten.

- Vergeet niet je portemonnee mee te nemen naar het buitenbad, want je kunt er via een loket rechtstreeks bij de bar van het restaurant dranken en snacks krijgen.

the_b_master, 11-9-2012

-ga niet naar de romeinse ruines, deze zijn erg ver rijden en stellen niet veel voor.

-ga zeker naar de Cheile turzi, (unesco cite), en ga zeker naar Rachitel, daar zijn watervallen en kun je heerlijk wandelen. Ook kun je daar voor 9 euro met zn 2en uit eten. -sla de Salina Turda ook over, als je geen kinderen hebt, het is een kermis/nep -Het is ZEEER aan te bevelen enkele dagen te verkassen naar Padis, in parcul national, hier zijn echt super spectaculaire (grot/waterval) wandelingen te maken

We hebben een aantal aanbieders voor Eldorado voor je op een rij gezet: