Camping Eldorado

38 reviews over Camping Eldorado in het Nederlands

Leuke camping

Appie
21-8-2018

Camping Eldorado is een (voor Roemeense begrippen) grote camping, schoon sanitair, er zijn meerdere toiletten & douches (dames/heren gescheiden), een mooie wasgelegenheid met warm/koud water, wasmachines, wasdroger. De plaatsen zijn ruim en schaduwrijk, er zijn veel watertappunten en elektrapalen, op onze plek waren beide helaas kapot, maar geen probleem want er blijven er nog genoeg over. Zelfs op de verste plek heb je WIFI. Er is helaas nog steeds veel (vracht)verkeer op de drukke doorgaande weg, blijkbaar is de rondweg nog niet klaar. Idem review 2017 was van een natuurbad/zandstrand en zonneweide toen wij er waren (ook) geen sprake. Wellicht ook ivm lange droogte, wat begrijpelijk is (nb: de website/advertentietekst/foto's zou -tijdelijk- aangepast kunnen worden). De receptie is open tussen 8-10 uur en 17-20 uur, wij hadden een erg aardige Engelstalige dame. Er staat Maestro geaccepteerd maar pinbetaling is niet mogelijk.

De website is veelbelovend maar helaas is de huidige staat niet zoals beschreven. De camping is groot met voldoende bomen voor schaduw, watertappunten en electrapalen. Samitsirblok ziet er goed uit.

Helaas is het restaurant niet bijzonder. Veel op de kaart is niet beschikbaar. Kapotte stoelen, lage tafels en het verkeer van de drukke doorgaande weg storend. Het zwembad is klein en van een natuurbad met zonnewende was toen wij er waren geen sprake. Een vies boeltje achter wat struiken. Wel jammer.

Team Eldorado, OWNER, 8-8-2017
Bedankt voor uw review. We vinden het jammer, dat het u is ontgaan dat er in onze regio al maandenlang grote droogte heerst en er zelfs code rood is gegeven. Daardoor laten de bomen midden in de zomer al veel blad vallen en staat het water in ons zwemmeertje erg laag en kan daar niet worden gezwommen. We zijn blij, dat onze eigen watervoorziening erg goed is, in de omliggende dorpen staan alle waterputten droog en moet het water met tankwagens worden aangevoerd. Hierdoor wordt ons zwembad erg druk gebruikt. Dat u een kapotte stoel ontdekte verbaast ons. Wij willen dit graag van u vernemen, zodat hij snel gerepareerd wordt. Dat bij grote drukte in ons restaurant a la card niet alle menu's meer voorradig zijn is vervelend, maar soms komt dit voor. Zoals u ook in andere reviews hebt kunnen zien, is volgend jaar de verkeersdrukte voorbij. Wij kunnen echter geen invloed uitoefenen op verkeersontwikkelingen, die gelukkig tijdelijk zijn.

Mooie nette camping

Dijkshoorn
4-8-2017

Een mooie groene parkachtige camping.

Net zwembad en net sanitair.

Enigste hinder is inderdaad de autowwg...maar volfend jaar is de snelweg klaar en hoor je alleen nog maar stilte.

In de buurt is een mooie omgeving met veel grotten en mooie natuur.

Team Eldorado, OWNER, 8-8-2017
Bedankt voor uw review. Inderdaad hopen we het drukke verkeer kwijt te raken en horen we alleen nog de vogeltjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Eldorado voor je op een rij gezet:

Prima plek om een vakantie door te brengen

Marjan Jansen
24-2-2017

Een korte vakantie doorgebracht in een vierpersoonsappartement. Erg vriendelijke ontvangst, superschoon en met aandacht ingericht. Zelfs in de winter is er in de omgeving genoeg te beleven. Wat opvalt is de vriendelijke en gastvrije bevolking. Enige minpuntje is de drukke verkeersweg, maar dit zou vanaf 2018 verleden tijd moeten zijn als de nieuwe rondweg klaar is. Aanrader!

Team Eldorado, OWNER, 8-8-2017
Bedankt voor de review. We hopen inderdaad van de verkeersdrukte te zijn verlost. Dan horen we alleen nog de vogeltjes zingen.

Overschaduwt door onvriendelijke camping beheerder

Bart de Vries
14-3-2015

Het personeel bij de receptie is zeer vriendelijk evenals de medewerkers op het camping terrein zelf, helaas kan dit niet gezegd worden van beheerder. Zeer onaangename persoonlijkheid wat ons bezoek geheel overschaduwd heeft. Laat je vakantie plezier niet bederven door een bezoek te brengen aan "Camping Eldorado", hoewel de naam anders doet vermoeden.

Tevens was het zwembad tijdens ons bezoek niet open en het meer bijna zonder water. Al met al een zeer onaangenaam bezoek.

Herman Schutrups, OWNER, 30-3-2015
Jammer, dat u middels deze beoordeling rancuneus reageert op de ontzegging tot onze camping. We kunnen nu eenmaal wangedrag niet tolereren, want onze gasten willen graag genieten van hun verblijf bij ons.

Heerlijk vakantie adres

anne
6-2-2015

Dit jaar ga ik weer naar Camping Eldorado. Het voelt als thuiskomen, gastvrije eigenaren en vriendelijk personeel. Uitzonderlijk schoon sanitair, prima keuken en veel speelmogelijkheden voor jong en oud. De omgeving nodigt uit tot veel tripjes. Kortom alles is aanwezig om een fijne vakantie te hebben.

Herman Schutrups, OWNER, 30-3-2015
Bedankt voor de mooie waardering en tot ziens in het komende seizoen.

Fantastisch!

H. Mans
8-1-2015

We hebben het hier erg naar onze zin gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker en gezond eten in het restaurant, heerlijk wellnessbad en strandbad, fijne ligstoelen, superschoon sanitair en toch erg lage tarieven. Een echte aanrader!

Herman Schutrups, OWNER, 30-3-2015
Bedankt voor uw mooie waardering, we zijn er erg blij mee!

Redelijke camping

Jan
24-12-2014

Camping is ruim maar ligt aan een zeer drukke weg, hierdoor 24 uur per dag herrie van snelweg

Verder loopt er hond te blaffen aan een heel lange looplijn bij ingang camping.

Eten in het restaurant was goed

Herman Schutrups, OWNER, 30-3-2015
We bedanken u voor uw beoordeling en de complimenten voor ons restaurant. De tijdelijk drukke weg is binnenkort verleden tijd, want er wordt momenteel druk gewerkt aan de voortzetting van de nieuwe snelweg en dan wordt het hier weer rustig als voorheen.

Geweldige gastvrije camping

nn
17-10-2012

Jaren geleden, in 2006, op deze leuke camping geweest :P:P

Super lieve en warme mensen. Geweldig gastvrij, voor weinig geld in het Adriaatje gelogeerd, ons het hele gebied rondgereden en uiteindelijk naar het station gebracht.

Het is een fijne, gezellige camping, schoon, netjes en rustig met prima sanitair. Jammer van die drukke weg, maar het maakt alles goed te weten dat er een lekker zwembad is, een beekje achter de camping loopt, er een vennetje is met een strandje en het aan de voet van de heuvels. Je bent zo in de heuvels waar het heerlijk wandelen en vertoeven is.

Kortom een fantastische camping, met een restaurant waar ook een lekker biertje te drinken is.

Herman Schutrups, OWNER, 30-3-2015
Bedankt voor de mooie waardering en de prachtige complimenten.

Mooie, nederlandse camping

the_b_master
11-9-2012

zeer nette camping, waar vooral veel (jonge) gezinnetjes vertoeven.

snachts geen last van de aangrenzende weg gehad, maar wel wat verderop gecampeerd. De eigenaars zijn nederlands en vriendelijk. De camping is niet duur, heeft volop ruimte, speeltoestellen, zwembad, leuk meertje (voor wie niet zeurt over paar plantjes), en een goed restaurant. Bij de receptie hebben ze ons enorm goed geholpen met het vinden van uitstapjes in de buurt.

Herman Schutrups, OWNER, 30-3-2015
Bedankt voor de zeer mooie waardering en de mooie complimenten!

We hebben een aantal aanbieders voor Eldorado voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eldorado in Gilau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.