Camping Eldorado

48 reviews over Camping Eldorado

• 2019
    8Gerard03-08-2019

Prima

Prima camping voor een verblijf van een paar dagen. Klein zwembad. Jammer is het geluid van de naastliggend weg. Prima en schoon sanitair.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    9Appie21-08-2018

Leuke camping

Camping Eldorado is een (voor Roemeense begrippen) grote camping, schoon sanitair, er zijn meerdere toiletten & douches (dames/heren gescheiden), een mooie wasgelegenheid met warm/koud water, wasmachines, wasdroger. De plaatsen zijn ruim en schaduwrijk, er zijn veel watertappunten en elektrapalen, op onze plek waren beide helaas kapot, maar geen probleem want er blijven er nog genoeg over. Zelfs op de verste plek heb je WIFI. Er is helaas nog steeds veel (vracht)verkeer op de drukke doorgaande weg, blijkbaar is de rondweg nog niet klaar. Idem review 2017 was van een natuurbad/zandstrand en zonneweide toen wij er waren (ook) geen sprake. Wellicht ook ivm lange droogte, wat begrijpelijk is (nb: de website/advertentietekst/foto's zou -tijdelijk- aangepast kunnen worden). De receptie is open tussen 8-10 uur en 17-20 uur, wij hadden een erg aardige Engelstalige dame. Er staat Maestro geaccepteerd maar pinbetaling is niet mogelijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

6Esther05-08-2017

Grote camping aan drukke weg in matige staat

De website is veelbelovend maar helaas is de huidige staat niet zoals beschreven. De camping is groot met voldoende bomen voor schaduw, watertappunten en electrapalen. Samitsirblok ziet er goed uit.

Helaas is het restaurant niet bijzonder. Veel op de kaart is niet beschikbaar. Kapotte stoelen, lage tafels en het verkeer van de drukke doorgaande weg storend. Het zwembad is klein en van een natuurbad met zonnewende was toen wij er waren geen sprake. Een vies boeltje achter wat struiken. Wel jammer.

• 3Eetgelegenheden

Team Eldorado, OWNER, 08-08-2017

Bedankt voor uw review. We vinden het jammer, dat het u is ontgaan dat er in onze regio al maandenlang grote droogte heerst en er zelfs code rood is gegeven. Daardoor laten de bomen midden in de zomer al veel blad vallen en staat het water in ons zwemmeertje erg laag en kan daar niet worden gezwommen. We zijn blij, dat onze eigen watervoorziening erg goed is, in de omliggende dorpen staan alle waterputten droog en moet het water met tankwagens worden aangevoerd. Hierdoor wordt ons zwembad erg druk gebruikt. Dat u een kapotte stoel ontdekte verbaast ons. Wij willen dit graag van u vernemen, zodat hij snel gerepareerd wordt. Dat bij grote drukte in ons restaurant a la card niet alle menu's meer voorradig zijn is vervelend, maar soms komt dit voor. Zoals u ook in andere reviews hebt kunnen zien, is volgend jaar de verkeersdrukte voorbij. Wij kunnen echter geen invloed uitoefenen op verkeersontwikkelingen, die gelukkig tijdelijk zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Dijkshoorn04-08-2017

Mooie nette camping

Een mooie groene parkachtige camping. Net zwembad en net sanitair. Enigste hinder is inderdaad de autowwg...maar volfend jaar is de snelweg klaar en hoor je alleen nog maar stilte. In de buurt is een mooie omgeving met veel grotten en mooie natuur.

• 8Eetgelegenheden

Team Eldorado, OWNER, 08-08-2017

Bedankt voor uw review. Inderdaad hopen we het drukke verkeer kwijt te raken en horen we alleen nog de vogeltjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Marjan Jansen24-02-2017

Prima plek om een vakantie door te brengen

Een korte vakantie doorgebracht in een vierpersoonsappartement. Erg vriendelijke ontvangst, superschoon en met aandacht ingericht. Zelfs in de winter is er in de omgeving genoeg te beleven. Wat opvalt is de vriendelijke en gastvrije bevolking. Enige minpuntje is de drukke verkeersweg, maar dit zou vanaf 2018 verleden tijd moeten zijn als de nieuwe rondweg klaar is. Aanrader!

Team Eldorado, OWNER, 08-08-2017

Bedankt voor de review. We hopen inderdaad van de verkeersdrukte te zijn verlost. Dan horen we alleen nog de vogeltjes zingen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 4Bart de Vries14-03-2015

Overschaduwt door onvriendelijke camping beheerder

Het personeel bij de receptie is zeer vriendelijk evenals de medewerkers op het camping terrein zelf, helaas kan dit niet gezegd worden van beheerder. Zeer onaangename persoonlijkheid wat ons bezoek geheel overschaduwd heeft. Laat je vakantie plezier niet bederven door een bezoek te brengen aan "Camping Eldorado", hoewel de naam anders doet vermoeden.

Tevens was het zwembad tijdens ons bezoek niet open en het meer bijna zonder water. Al met al een zeer onaangenaam bezoek.

• 4Eetgelegenheden

Herman Schutrups, OWNER, 30-03-2015

Jammer, dat u middels deze beoordeling rancuneus reageert op de ontzegging tot onze camping. We kunnen nu eenmaal wangedrag niet tolereren, want onze gasten willen graag genieten van hun verblijf bij ons.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9anne06-02-2015

Heerlijk vakantie adres

Dit jaar ga ik weer naar Camping Eldorado. Het voelt als thuiskomen, gastvrije eigenaren en vriendelijk personeel. Uitzonderlijk schoon sanitair, prima keuken en veel speelmogelijkheden voor jong en oud. De omgeving nodigt uit tot veel tripjes. Kortom alles is aanwezig om een fijne vakantie te hebben.

• 10Eetgelegenheden

Herman Schutrups, OWNER, 30-03-2015

Bedankt voor de mooie waardering en tot ziens in het komende seizoen.

Alleen gereisd in januari 2015

• 10H. Mans08-01-2015

Fantastisch!

We hebben het hier erg naar onze zin gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker en gezond eten in het restaurant, heerlijk wellnessbad en strandbad, fijne ligstoelen, superschoon sanitair en toch erg lage tarieven. Een echte aanrader!

Herman Schutrups, OWNER, 30-03-2015

Bedankt voor uw mooie waardering, we zijn er erg blij mee!

Gereisd met partner in juli 2014

• 6Jan24-12-2014

Redelijke camping

Camping is ruim maar ligt aan een zeer drukke weg, hierdoor 24 uur per dag herrie van snelweg Verder loopt er hond te blaffen aan een heel lange looplijn bij ingang camping. Eten in het restaurant was goed

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Herman Schutrups, OWNER, 30-03-2015

We bedanken u voor uw beoordeling en de complimenten voor ons restaurant. De tijdelijk drukke weg is binnenkort verleden tijd, want er wordt momenteel druk gewerkt aan de voortzetting van de nieuwe snelweg en dan wordt het hier weer rustig als voorheen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9nn17-10-2012

Geweldige gastvrije camping

Jaren geleden, in 2006, op deze leuke camping geweest :P:P Super lieve en warme mensen. Geweldig gastvrij, voor weinig geld in het Adriaatje gelogeerd, ons het hele gebied rondgereden en uiteindelijk naar het station gebracht. Het is een fijne, gezellige camping, schoon, netjes en rustig met prima sanitair. Jammer van die drukke weg, maar het maakt alles goed te weten dat er een lekker zwembad is, een beekje achter de camping loopt, er een vennetje is met een strandje en het aan de voet van de heuvels. Je bent zo in de heuvels waar het heerlijk wandelen en vertoeven is. Kortom een fantastische camping, met een restaurant waar ook een lekker biertje te drinken is.

Herman Schutrups, OWNER, 30-03-2015

Bedankt voor de mooie waardering en de prachtige complimenten.

Gereisd met partner in januari 2006

3 tips over Camping Eldorado

• René, 08-07-2013

In Floresti is sinds kort een Aqua park. Veel zwemplezier tussen Gilau en Cluj Napoca. Voor impressie surf naar: http://www.aquapark-florest.ro

• Harry, 16-02-2013
    • Ga voor het maken van trips eerst naar de receptie en vraag het fotoboek. Hierin staan zeer veel leuke trips in de regio met foto's en beschrijvingen.
    • Je kunt voor kleine prijsjes heerlijk eten in restaurant Eldorado. Ze hebben een uitgebreide menukaart, wij hebben er o.a. overheerlijke forel gegeten.
    • Vergeet niet je portemonnee mee te nemen naar het buitenbad, want je kunt er via een loket rechtstreeks bij de bar van het restaurant dranken en snacks krijgen.

• the_b_master, 11-09-2012

-ga niet naar de romeinse ruines, deze zijn erg ver rijden en stellen niet veel voor. -ga zeker naar de Cheile turzi, (unesco cite), en ga zeker naar Rachitel, daar zijn watervallen en kun je heerlijk wandelen. Ook kun je daar voor 9 euro met zn 2en uit eten. -sla de Salina Turda ook over, als je geen kinderen hebt, het is een kermis/nep -Het is ZEEER aan te bevelen enkele dagen te verkassen naar Padis, in parcul national, hier zijn echt super spectaculaire (grot/waterval) wandelingen te maken

0 vragen over Camping Eldorado

Camping Eldorado info