Gilau

We hebben een aantal aanbieders voor Gilau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gilau voor je op een rij gezet:

Reviews over Gilau

Heel goed en schone uitvaksbasis

Katrien,
    11-8-2008

Hier 4 nachten verbleven; voor Ro een perfecte camping. Heel vriendelijke eiegenaren en personeel. Leuk om te wandelen en rijden in het Apuseni-gebergte. Sanitair perfect en veel ruimte. Minpunt: heel drukke weg naar Cluj hoor je dag en nacht.

Gereisd familie in augustus 2008

zeer indrukwekkend

s postma,
    1-7-2008

we zijn in augustus 2007 op camping eldorado geweest . geweldig vriendelijke eigenaren die ook wel als gids met ons meegingen geheel kosteloos. gaan binnenkort weer naar roemenieop vacantie oa naar de maramures en bucovina. hoop ook weer enige tijd bij herman en corrie op eldorado in een van hun huisjes te zijn .groet siebrand sandra en ingrid postma

Gereisd familie in juli 2008

Gilau wordt genoemd "Poort naar het Apuseni Gebergte", een

Harmans,
    4-2-2008

Gilau wordt genoemd "Poort naar het Apuseni Gebergte", een uniek beschermd nationaal natuurgebied met meer dan 10.000 grotten, diverse watervallen en trapsgewijs boven elkaar liggende bergmeren. Op de plaatselijke camping Eldorado (onder nl) is een professionele Salvamont berggids, die diverse soorten tochten maakt, ook kanoën, kajakken en raften is mogelijk. Dichtbij de camping is een quadbaan, waar je op het circuit op de hellingen kunt rijden, of onder begeleiding een tocht door het gebergte kunt maken. Vanaf de camping worden met originele boerenkarren tochten gemaakt in het gebied met paarden-, koeien- en geitenkuddes en de waterbuffels, liggend in de poelen. In het dorp zijn meerdere terrasjes, waar je kunt uitrusten. Een belevenis is de authentieke dorpsmarkt, 2 maal per week op vrijdag. Het dorp ligt dichtbij de hoofdstad Cluj met vele mooie bouwstijlen en bezienswaardigheden.

Gereisd anders in februari 2008

Gilau is een plaatsje waar op zichzelf weinig vertier ook

Hans,
    18-9-2007

Gilau is een plaatsje waar op zichzelf weinig vertier mogelijk is.De restaurantjes, ook die van de plaatselijke camping zijn relatief prijzig).De dingen die door de plaatselijke camping worden aangeprezen zijn bijna niet te vinden.De tocht met de paardenkar was vrij prijzig (eur 30 voor een 2 uur durende tocht,die in werkelijkheid slechts 1 uur 15 bedroeg). De omgeving is prachtig doch via de vaak slechte wegen lastig te bereiken.De rondvaartboot op het Belismeer was er niet meer (milieuproblemen). De plaatselijke camping ligt aan de zeer drukke weg naar Cluj.Fietsen op deze weg is levensgevaarlijk.(geluidsoverlast).

Gereisd anders in Tue Sep 18 2007 13:46:02 GMT+0000 (UTC)

prachtig gebied en ook een leuke camping met nederlandse

bart,
    17-8-2007

prachtig gebied en ook een leuke camping met nederlandse eigenaren alleen het vrachtverkeer en de trein soms..... verder prima aan de prijs vriendelijk en goed sanitair dus verder veel succes en tot volgend jaar fam xhofleer augustus 2007

Gereisd anders in augustus 2007
Gilau scoort een 9 uit 10, op basis van 17 reviews