Camping Vuurplaats (Camine)

9.9Fenomenaal

• 9.9Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

83 reviews over Camping Vuurplaats (Camine)

• 9Wiljan25-06-2013

Prachtige uitvalsbasis om Roemenië te verkennen

Goed geregeld, gastheer/vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken:)

Alleen gereisd in juni 2013

• 10p.peters26-05-2013

roemeense lusthof

een camping waar alles klopt. er is nagedacht over inrichting en de eigenaar doet alles om het je naar je zin te maken. nuttige info, reisleideren en alles met de nodige humor. Aan te bevelen!!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9A. Voortman18-09-2012

Kloosters

Perfecte camping om vanhieruit de kloosters in het noorden te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Peter Schelleman04-07-2012

Prachtige camping!

Goede ontvangst en goede excursie mogelijkheden Omgeving is bergachtig; mooie blik op de bergen Ligt in een bergdorp op 750 meter hoogte De eigenaren zijn uiterst klantvriendelijk en organiseren leuke excursies Prijs-kwaliteit: gewoon uitstekend Geen restaurant, maar je kunt bij de eigenaren table 'd hote eten: lekker en gezellig

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Mil en Martha Baetens (België)29-05-2012

Camping Vuurplaats in Fundu Moldovei Roemenië

Camping Vuurplaats, een prachtige Nederlands camping met zeer gemotiveerde en vriendelijke uitbaters, kunnen wij van harte aanbevelen aan al onze Belgische landgenoten die Roemenië bezoeken.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Aad van boven14-02-2012

Een mooie camping in de Bukovina

Een heerlijke camping met vriendelijke en zeer gemotiveerde eigenaren. Een plaats om terug te komen !

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Pieter Joost en Joke Sluis24-01-2012

Geweldige accomodatie met hoge service

Na een rondreis van 2 weken door Roemenië, mochten wij camping De Vuurplaats niet overslaan, zo vertelden onze reisgenoten ons via de mail. Nou dit was niets te veel gezegd, want ook wij werden zeer hartelijk ontvangen door John en Engeline op camping De Vuurplaats. Veel van onze reisgenoten waren al aanwezig, dus voelde het als thuiskomen. De camping is zeer schoon en mooi aangelegd. De kenmerken van John en Engeline zijn: goede gastheer / gastvrouw, prima gidsen, weten veel van de omgeving, kunnen lekker koken, goede gesprekspartners, repect voor gasten. De excursies hebben veel indruk op ons gemaakt, maar waren ook erg ontspannen. Na alle voorgaande dagen bij hen te hebben gegeten, besloot de groep (uit dankbaarheid) de laatste avond te koken. Dit werd (weer) een gezellige avond rond het kampvuur. Camping De Vuurplaats is een echte aanrader en mag niet ontbreken als men net als ons besluit een rondreis door Roemenië te maken!!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10Henk en Louise Bravenboer03-11-2011

Fantastische vakantiedagen

Een prachtige camping met prima sanitair. John en Engeline verzorgen mooie excursies, bijv. naar de kaasboerderij en naar het nonnenklooster. Zij weten heel veel over de omgeving. Voor een klein bedrag kun je er eten. Wij waren er in september en hebben een fantastische tijd beleefd.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Paul & Cile 25-10-2011

mooie plek

Deze zomer trokken we 4 weken met ons koepeltentje door Maramures en Bukovina. Een van de toppers was deze camping. Tegen onze gewoonte in bleven we er een volle week. Een heerlijke rustige plek midden in een van de mooiste gebieden van Roemenie. We hebben de kloosters en kerkjes , musea en dorpjes bezocht. Samen met de campinggasten o.l.v. John een zondagse wandeling gemaakt naar het nonnenklooster in de heuvels. Na afloop in het klooster een heerlijke voedzame maaltijd gekregen. Ook op de camping hebben een aantal keer gezellig meegegeten. Zo zijn we weer wat wijzer geworden over dit fascinerende land. Al vijf keer bezochten we kamperend Roemenie. Maar in deze streek komen we vast terug.

Gereisd met partner in juli 2011

• 0Frank en Ria Pruis04-10-2011

Fantastische plek

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer op de Vuurplaats geweest. De eerste keer was in 2008. De camping was toen pas geopend en er was net een begin gemaakt voor een nieuw sanitair. Nu konden we kijken hoe dat was geworden. Nou dat zag er allemaal fantastisch uit. Net als 3 jaar geleden hebben John en Engeline voor ons gekookt en hadden we, samen met hen, weer een erg gezellige avond. We zijn zeker van plan nog een keertje te komen en dan een paar dagen. Dit is zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in september 2011

4 tips over Camping Vuurplaats (Camine)

• Pieter Joost en Joke Sluis, 24-01-2012 Rapporteren

Excursie naar klooster van nonnen is een aanrader. Eten met de nonnen geeft een goed beeld van het leven in Roemenië en laat een ander beeld zien dan alleen mooie gebouwen. Maar ook de excursie naar de kaasboerderij laat goed zien hoe het leven is van de Roemeen. Dit is beslist niet het opvoeren van een show, maar harde en pure realiteit, maar zeer de moeite waard.

• Peter Schelleman, 04-07-2012 Rapporteren

De kloosterkerken in de omgeving zijn schitterend; goede camping om ze te bezoeken. Het dorp heeft een winkel; alle grote winkels binnen een straal van 7 km.

• Jan Bongarts, 16-10-2014 Rapporteren

Laat je verwennen door Engel en John. Zij hebben de gastvrijheid uitgevonden

0 vragen over Camping Vuurplaats (Camine)

Camping Vuurplaats (Camine) info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50