Camping Vuurplaats (Camine)

9.9Fenomenaal

• 9.9Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

83 reviews over Camping Vuurplaats (Camine)

• 9snijder g02-12-2014

een aanrader voor een ieder die van roemeïe houd

de toe lichting die ik hier wil geven is als volgt. wij zijn door anderen af geraden deze camping te bezoeken dezen hadden een negative beoordeling op deze camping gegeven. wij zijn van mening dat wij dit zelf willen meemaken. wij kregen mee je mag niet op het gras lopen geen was bij de caravan hebben de beheerders echtpaar zijn bruut naar de gasten. wij waren zo eerlijk om dit ook bij het beheerders echtpaar neer te leggen. zij hebben dit ter kennisgeving aangenomen en kunnen zich in dit negatieve niet vinden. wij hebben hier zowat een week gestaan en met heel veel plezier en zeer behulpzame beheerders. ja zij hebben regels die van tevoren meegedeeld worden die axepteer je en dan moet je je daar aan houden. en terecht. hele goede camping wij kunnen niet anders zeggen

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Jan Bongarts16-10-2014

Geweldige gastvrije plek

Mooie gastvrije gezellige accommodatie midden in dit mooie Roemeense gebied de Bukovina. De gastouders maken het verblijf tot een feest door met hun gasten de mooie dingen van dit stuk land te laten zien en proeven. Bijzondere zaken als een viering van de orthodoxe dienst, maaltijd in een klooster en de tocht naar de alm met de boerenwagen en onderweg

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 10N.A. Becht27-09-2014

Schitterende camping

Zeer goed onderhouden sanitair en goed onderhouden terrein. De camping straalt rust uit, goed bereikbaar; goede uitvalbasis voor bezoek aan kloosters. prima prijs/kwaliteit, Heerlijke keuken, fantastische excursies naar kaasboerderij in de bergen met paard en wagen, naar nonnenklooster, stoeterij. eiermuseum e.d. Winkeltje op loop afstand, iedere dag vers brood! Camping is goed aangegeven en prima bereikbaar via prima wegen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Huub en annie06-07-2014

Gezellig dagen

Een mooie camping ,goed sanitair netjes en schoon ,alleen het gemoedelijke miste we.de tocht naar de kaasboerderij was suuuuuuper mooie ,en zondag naar de kerk en het klooster is echt indrukwekkend ,echt een plek om terug te kommen

Gereisd met partner in juni 2014

• 9José Kok23-06-2014

Betrokken eigenaren

Een zeer gastvrij ontvangst. Door John en Engeliene hebben wij deze omgeving kunnen verkennen op een heel speciale manier, met paard en wagen de bergen in, en een heerlijke lunch bij de kaasboerderij. De camping zelf is schoon, zeer goed onderhouden en gastvrij. John heeft een avond Nederland-Australie geregeld in de plaatselijke kroeg. Veel informatie gekregen over Roemenië. Wij kijken met veel plezier terug op de dagen die we bij John en Engeliene hebben mogen doorbrengen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014

• 8t.j.oosterwijk20-06-2014

mooie omgeving, bijzondere activiteiten

hartelijk ontvangst, rustig gelegen, mooi gras voor de tent, vele bijzonder bezienswaardige kloosters in de omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Ellen Klitsie07-10-2013

Genoten!

Een mooie camping met zeer vriendelijke leiding en heel leuke uitstapjes (naar klooster en mee eten + kaasboerderij) en heerlijk gegeten bij John en Engeline aan tafel. Een mooi gebied met de beroemde kloosters en niet te vergeten het eiermuseum. We bleven er langer dan gepland!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Ineke Bakker30-09-2013

hartverwarmende uitstapjes

Wij hebben het niet zo op door Nederlanders gerunde campings In het buitenland. Maar Fundu Moldovei is heel bijzonder en een verhaal apart. Een kleine camping in het dorp zelf in een prachtige omgeving, waar zo nu en dan een koe + begeleider langs sjokt. Met Engeline en John die - gestart vanuit een hulporganisatie na 1989 - nu de mogelijkheid bieden om wat van het land en de mensen te zien, op een manier die je je nooit zelf kan kunnen regelen met profijt voor de mensen in het dorp. De kerkdienst in de orthodoxe kerk, het bezoek + maaltijd aan het vlakbij gelegen klooster. Het waren gouden momenten. Ook de tips welke Unesco kloosters te bezoeken (en het eiermuseum) bleken waardevol. John en Engeline koken ook voor de gasten als zij dat willen. Wij hebben er heerlijk gegeten.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2013

• 6pimhunnersen20-08-2013

Goed verzorgde maar onpersoonlijke camping!

De camping bevind zich in een omgeving waar voldoende te doen is. Je treft er goede standplaatsen en verzorgd sanitair aan. Alleen jammer van de vele regels op de camping en de strenge controle daarop niet echt bijdragen aan een ontspannen vakantiegevoel. Ook is de camping niet echt hondvriendelijk.

• 7Eetgelegenheden

John Manshanden, Eigenaar, 27-09-2013

Ik wil u bedanken voor uw beoordeling. Maar wij, en vele van onze gasten, herkennen ons niet in het beeld van onpersoonlijk en kil. Wij proberen zoveel mogelijk aandacht aan onze gasten te geven. Als het gaat om honden op een camping is ergenis van de niet hondeneigenaren dat de hond losloopt en op het veld zijn behoefte doet. Dat is de reden dat op veel campings de hond niet meer welkom is. Daarom hond aan de lijn en buiten het terrein uitlaten. Wij vinden het jammer dat u bij vertrek niets gezegd heeft. Wij willen graag leren en onze dienstverlening verbeteren.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Marc Embo11-07-2013

zeker aan te raden

Camping Vuurplaats, een prachtige camping met zeer gemotiveerde en vriendelijke Nederlandse uitbaters, alle nodige info beschikbaar voor trip in de omgeving. Een aanrader bij uw reis door Roemenie

Gereisd met partner in juli 2013

4 tips over Camping Vuurplaats (Camine)

• Pieter Joost en Joke Sluis, 24-01-2012 Rapporteren

Excursie naar klooster van nonnen is een aanrader. Eten met de nonnen geeft een goed beeld van het leven in Roemenië en laat een ander beeld zien dan alleen mooie gebouwen. Maar ook de excursie naar de kaasboerderij laat goed zien hoe het leven is van de Roemeen. Dit is beslist niet het opvoeren van een show, maar harde en pure realiteit, maar zeer de moeite waard.

• Peter Schelleman, 04-07-2012 Rapporteren

De kloosterkerken in de omgeving zijn schitterend; goede camping om ze te bezoeken. Het dorp heeft een winkel; alle grote winkels binnen een straal van 7 km.

• Jan Bongarts, 16-10-2014 Rapporteren

Laat je verwennen door Engel en John. Zij hebben de gastvrijheid uitgevonden

0 vragen over Camping Vuurplaats (Camine)

Camping Vuurplaats (Camine) info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50