Camping Vuurplaats (Camine)

9.9Fenomenaal

• 9.9Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

83 reviews over Camping Vuurplaats (Camine)

• 2019
    10Marga Visser16-09-2019

Bijzonder mooie camping met pracht sanitair!

Mooie ligging om beroemde kloosters te bezoeken. Eigenaren super behulpzaam en heerlijke verse maaltijden in overleg te krijgen. Zelfs mee naar de dokter doen ze ook nog! Super verblijf bij Engelina enJohn!

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

10H.Kerssies26-11-2017

fantastisch

ontzettend vriendelijk en behulpzaam. probleem met mijn oren heel goed opgelost en een heel fijne begeleiding,heel veel dank. Ook voor de omgeving uitstekende route's uitgezocht. Ze weten ontzettend veel van de omgeving. Prachtige dag gehad met Maria Hemelvaart onder leiding van John. John en Evelien heel erg bedankt voor de mooie tijd. Wij zullen jullie van harte aanbevelen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Kok en Jannie03-06-2017

Goede camping

Prima ligging om de kloosters te bezoeken in de omgeving.wij hebben in de cabana geslapen prima bed alles was goed verzorgd. Het eten op de camping was fantastisch prima verzorgd ze hielden rekening met de wensen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Astrid13-05-2017

Te georganiseerd

Deze camping is erg georganiseerd wat bij ons benauwend werkte. Het ligt aan een doorgaande weg wat een wandelingetje bemoeilijkt. Goede uitvalsplek voor het bezoeken van de kloosters.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Michelle Peeters en Huub Sanders23-08-2016

Een verblijf om nooit te vergeten in Roemenie!

Een oase na de campings in Hongarije en Slowakije qua gastvrijheid, staat van het sanitair (super schoon en nieuw, altijd warm water, alles aanwezig). Je wordt gastvrij ontvangen en wegwijs gemaakt, er ligt een excursieprogramma, de plekken zijn zeer ruim in mals gras, het is rustig 's nachts. Bovendien zeer prettig dat je gewoon Nederlands kunt spreken en meteen wegwijs wordt gemaakt in de omgeving. Je kunt meedoen aan het excursieprogramma maar absoluut geen verplichting. Je zult er echter absoluut geen spijt van krijgen! John en Engeline maken er echt een feestje van en zijn zeer ontwikkeld, weten alles over de geschiedenis, cultuur en gebruiken aldaar. De excursies zijn iets dat je zelf nooit geregeld kunt krijgen en een unieke ervaring. Aanrader! Weinig eetgelegenheden in de omgeving dus een aanrader om mee te eten. Voor weinig geld een 4-gangen menu met wijn en soms aperitief erbij! Hier ontstaan ook vaak zeer leuke gesprekken met mede-kampeerders.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Elly en Evert van den Broek17-03-2016

Geweldige beleving in een prachtig landschap

Een mooie goed verzorgde camping. Prima sanitair. Je kunt er uitstekend eten; het eten wordt verzorgd door de eigenaren en is een soort van table d'hote. Er zijn excursies naar verschillende onderwerpen: kloosters, kerken of zo maar de natuur in. De excursies worden verzorgd door eigenaar zelf, die erg veel weet van de geschiedenis en de omgeving. Kan geen minpunten bedenken.

Gereisd met partner in juni 2015

• 6g. snijder24-01-2016

nog nooit zo iets mee gemaakt

de ligging is mooi je kunt overal naar toe de klant vriendelijkheid kan beter niet over het gras is nog steeds een heet hang ijzer zijn vrouw is vriendelijk en wil veel voor de gasten doen hij is een man als hij jou mag en dat is wanneer je blijft eten tegen Nederlandse prijzen dan is het goed zo niet word je nergens meer bij betrokken. wij waren in 2014 daar om dat wij te horen kregen dat hij niet prettig was alles behalve positief en dan druk ik mij zeer positief uit. wij hebben dit met hem besproken en hebben een geweldige periode gehad. 2015 hebben wij hem leren kennen zo als het ons in 2014 verteld was hij wist dat wij graag naar de kaasboerderij wilden maar hij sloeg ons over wij zijn terstond van de camping vertrokken. en komen daar niet weer zolang hij de eigenaar is .doei doei doei .

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Harry Stol04-09-2015

Geweldig

Zeer mooie en rustige camping met ontzettend aardige eigenaars. Prachtige sanitaire voorzieningen. Fantastische uitvalbasis voor excursies naar een zestal kloosters die van binnen en van buiten beschilderd zijn met fresco's. De excursie met de eigenaar naar een kerkdienst in het dorp (zondag en feestdagen) is bijzonder aanbevelenswaardig. Een zeer indrukwekkende gebeurtenis. Aansluitend een excusie naar een nonnenklooster waar de nonnen je op een maaltijd trakteren. Aansluitend een bezoek aan het kerkje aldaar met uitleg door de campingeigenaar.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Frank en Gerty14-08-2015

Super,super, super!

Zeer goede accommodatie en gelegen in een schitterende omgeving. Optimale klantenservice en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Er wordt gekookt op verzoek en de maaltijden zijn zeer lekker. Een pluim voor Engeline die zelf kookt. John, de eigenaar, doet veel moeite om je te laten kennis maken met het echte Roemenië en zijn inwoners, hij slaagt daar zeer goed in. Mooi en zeer proper sanitair! De nachtrust op de camping is gegarandeerd. Zeker een camping om naar terug te keren al is het maar voor het warme onthaal, de goede service, de schitterende omgeving en de rust.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Leny de Zeeuw30-12-2014

Plek om bij te komen!

Het was weer genieten om op camping De Vuurplaats te verblijven. De rust, de schitterende omgeving, mooie herfstkleuren in de bergen, hartelijke eigenaren en personeel. De camping is prima, goed onderhouden. Grasveld lag er in het najaar nog zeer goed bij. Prachtige routes landinwaarts langs mooie boerderijen, mooie routes om te wandelen. De lokale bevolking is zeer vriendelijk en gastvrij. De eigenaren stellen het op prijs als je je houdt aan hun aanwijzingen. Die worden vantevoren ook kenbaar gemaakt.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2014

4 tips over Camping Vuurplaats (Camine)

• Pieter Joost en Joke Sluis, 24-01-2012

Excursie naar klooster van nonnen is een aanrader. Eten met de nonnen geeft een goed beeld van het leven in Roemenië en laat een ander beeld zien dan alleen mooie gebouwen. Maar ook de excursie naar de kaasboerderij laat goed zien hoe het leven is van de Roemeen. Dit is beslist niet het opvoeren van een show, maar harde en pure realiteit, maar zeer de moeite waard.

• Peter Schelleman, 04-07-2012

De kloosterkerken in de omgeving zijn schitterend; goede camping om ze te bezoeken. Het dorp heeft een winkel; alle grote winkels binnen een straal van 7 km.

• Jan Bongarts, 16-10-2014

Laat je verwennen door Engel en John. Zij hebben de gastvrijheid uitgevonden

0 vragen over Camping Vuurplaats (Camine)

Camping Vuurplaats (Camine) info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50