Camping Vuurplaats (Camine)

81 reviews over Camping Vuurplaats (Camine) in het Nederlands

Besuch vom 16. bis 28. Juni 2018

Uschi Agboka
17-7-2018

Diesen Platz kann man uneingeschränkt empfehlen. Super nette und hilfsbereite Besitzer - Engeline und John. Gute Besichtigungsmöglichkeiten der Moldau Klöster.

Der Platz selber bietet alles, schönen Aufenthaltsraum, Sitzgelegenheiten überdacht bei Regen und einfach sehr gut durchdachte Sanitäranlagen, immer sauber und gepflegt. Der beste Campingplatz in Rumänien.

Fantastic place

Gillian and Stephen Pinington
14-6-2018

Set in a peaceful village surrounded by beautiful scenery. Typical old way of country life. Horse drawn carts with hay and milk churns. Everything you need locally, even an atm in village. Nothing is too much trouble for the owners Engeline and John who have a wide knowledge of the area and plenty of information available in various languages. Immaculate facilities, superb campsite. Would definitely recommend.

fantastisch

H.Kerssies
26-11-2017

ontzettend vriendelijk en behulpzaam. probleem met mijn oren heel goed opgelost en een heel fijne begeleiding,heel veel dank. Ook voor de omgeving uitstekende route's uitgezocht. Ze weten ontzettend veel van de omgeving. Prachtige dag gehad met Maria Hemelvaart onder leiding van John. John en Evelien heel erg bedankt voor de mooie tijd. Wij zullen jullie van harte aanbevelen.

Muss man besucht haben.

Frank
28-10-2017

Auf unserer Reise quer durch Rumänien war das der beste Platz, den wir besucht haben. John, der Herbergsvater, hat uns sogar dazu gebracht, noch einen Tag länger zu bleiben um landestypische Dinge kennenzulernen, die kein Reiseveranstalter drauf hat. Auch die Kochkünste von ihm und seiner Frau sollte man sich nicht entgehen lassen.

Goede camping

Kok en Jannie
3-6-2017

Prima ligging om de kloosters te bezoeken in de omgeving.wij hebben in de cabana geslapen prima bed alles was goed verzorgd. Het eten op de camping was fantastisch prima verzorgd ze hielden rekening met de wensen.

Te georganiseerd

Astrid
13-5-2017

Deze camping is erg georganiseerd wat bij ons benauwend werkte. Het ligt aan een doorgaande weg wat een wandelingetje bemoeilijkt. Goede uitvalsplek voor het bezoeken van de kloosters.

Een verblijf om nooit te vergeten in Roemenie!

Michelle Peeters en Huub Sanders
23-8-2016

Een oase na de campings in Hongarije en Slowakije qua gastvrijheid, staat van het sanitair (super schoon en nieuw, altijd warm water, alles aanwezig). Je wordt gastvrij ontvangen en wegwijs gemaakt, er ligt een excursieprogramma, de plekken zijn zeer ruim in mals gras, het is rustig 's nachts. Bovendien zeer prettig dat je gewoon Nederlands kunt spreken en meteen wegwijs wordt gemaakt in de omgeving. Je kunt meedoen aan het excursieprogramma maar absoluut geen verplichting. Je zult er echter absoluut geen spijt van krijgen! John en Engeline maken er echt een feestje van en zijn zeer ontwikkeld, weten alles over de geschiedenis, cultuur en gebruiken aldaar. De excursies zijn iets dat je zelf nooit geregeld kunt krijgen en een unieke ervaring. Aanrader! Weinig eetgelegenheden in de omgeving dus een aanrader om mee te eten. Voor weinig geld een 4-gangen menu met wijn en soms aperitief erbij! Hier ontstaan ook vaak zeer leuke gesprekken met mede-kampeerders.

Geweldige beleving in een prachtig landschap

Elly en Evert van den Broek
17-3-2016

Een mooie goed verzorgde camping. Prima sanitair. Je kunt er uitstekend eten; het eten wordt verzorgd door de eigenaren en is een soort van table d'hote. Er zijn excursies naar verschillende onderwerpen: kloosters, kerken of zo maar de natuur in. De excursies worden verzorgd door eigenaar zelf, die erg veel weet van de geschiedenis en de omgeving. Kan geen minpunten bedenken.

The owners were very welcoming. It is quite a small site with a rural setting, not the sterile sort of campsite found in some places. The facilities are all modern and are kept immaculately clean. The site is neat and well kept. Nice rural location, but near the town. Nothing not to like.

nog nooit zo iets mee gemaakt

g. snijder
24-1-2016

de ligging is mooi

je kunt overal naar toe

de klant vriendelijkheid kan beter

niet over het gras is nog steeds een heet hang ijzer

zijn vrouw is vriendelijk en wil veel voor de gasten doen

hij is een man als hij jou mag en dat is wanneer je blijft eten tegen Nederlandse prijzen dan is het goed zo niet word je nergens meer bij betrokken.

wij waren in 2014 daar om dat wij te horen kregen dat hij niet prettig was alles behalve positief en dan druk ik mij zeer positief uit.

wij hebben dit met hem besproken en hebben een geweldige periode gehad.

2015 hebben wij hem leren kennen zo als het ons in 2014 verteld was hij wist dat wij graag naar de kaasboerderij wilden maar hij sloeg ons over wij zijn terstond van de camping vertrokken. en komen daar niet weer zolang hij de eigenaar is .doei doei doei .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vuurplaats (Camine) in Fundu Moldovei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vuurplaats (Camine) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vuurplaats (Camine) scoort een 9.17 uit 10 op basis van 81 reviews.