Fundu Moldovei

Reviews over Fundu Moldovei

grandioos

snijder g,
    2-12-2014

ligging camping goed, wij zijn geen uitgaanders maar er zijn gelegen heden er is van alles te zien zwemmen in een zoutmeer je drijft echt net de dode zee.houten kloosters en vele andere zaken te zien omgeving is prachtig

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastische omgeving

N.A. Becht,
    27-9-2014

Prima geschikt voor mensen die van de natuur en cultuur houden. Grotere plaats op ca. 12 km afstand, goed bereikbaar met taxi. Vriendelijke mensen. Fundu Moldovei is en klein plaatsje met eigen winkeltjes, dokter en apotheek. Folklore met Orthodoxe Pasen, een belevenis apart.

Gereisd met vrienden in september 2014

arcadisch mooi

Ineke Bakker,
    30-9-2013

Prima gebied om dat deel van Midden Europa te leren kennen, dat voor de meeste mensen onontgonnen gebied is. Een goed uitgangspunt om de beroemde Unesco Kloosters te bezoeken. En iets te zien van landbouwmethoden, die in Nederland voor onmogelijk gehouden worden. Families leven hier soms van 1 à 2 koeien en zijn het hele zomer half jaar aan het hooien om weer voldoende voer voor de winter te hebben. Meer dan 1 tot 3 hectare bezitten ze niet (NB dit geldt nóg meer voor de Maramures). De mensen zijn heel vriendelijk en poseren graag voor een foto.

Gereisd met partner in Fri Sep 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek!!!

Jos en Marcella,
    2-9-2012

Dachten eerst om 2 dagen te blijven maar het zijn er 4 geworden en als onze reisplannen het toelieten bleven we nog langer! Samen met John en Marcel met de paardekar naar de kaasboerderij geweest..prachtig. Op zondag een Orthodoxe kerkdienst bijgewoond..dan in het klooster van Orada middag eten..allemaal heel apart..en de ganse tijd kregen we overal uitleg van John over het leven in deze prachtige streek..s Avonds maakten Engeline en John een heerlijke menue voor ons en onze 4 Nederlandse vakantievrienden die we hiet leren kennen hebben klaar..gezellig en heeel lekker. De camping is ook heel mooi..prachtig sanitair..alles mooi verzorgdi..Bedankt voor de mooie dagen die we hier gehad hebben...een aanrader

Gereisd met partner in juli 2012

een aanrader.mooie omgeving

Tonnie Marsch,
    31-5-2012

Wij waren enkele dagen met 2 paren bij de fam Manshanden op visite .Wat een mooie schone camping,met sanitair,zoals we dat in Holland ook hebben Ze kookten voor ons en zaten aan tafel met Duitsers en Belgen Ook liet John ons de mooie omgeving zien ,tot aan de Kroatische grens We sliepen in een pension, dichtbij. Zelf spreken ze goed Roemeens .De karpaten daar, is een heel mooi gebied .Er stonden meerdere campers,die op doortocht waren en voor enkele dagen daar de omgeving bekeken Een aanrader dus als niet bang bent voor de kilometers

Gereisd met partner in mei 2012
Fundu Moldovei scoort een 9 uit 10, op basis van 26 reviews