Pension Diana

Pension Diana

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag28°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Diana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Diana in het Nederlands

prachtig om te wandelen, zonnen en zwemmen

Sulasa jans
24-5-2017

Voor een heerlijke ontspanning en ontsnapping van je dagelijkse leven is Faragas de perfecte plek. Toch stiekem mentaal een beetje aan je dagelijkse leven werken is hier ook mogelijk.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg mooie ligging in het centrum!

WN
12-9-2011

Prima pension, nette ruime kamers, 1 van de 2 geboekte kamers had een lekkende douchekop. tv aanwezig. ontbijt is prima. Als je niet al te veel wensen hebt is dit een aanrader!! gewoon een degelijk pension.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Pension info

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Diana in Fagaras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.