Fagaras

We hebben een aantal aanbieders voor Fagaras voor je op een rij gezet:

vakantie Fagaras

We hebben een aantal aanbieders voor Fagaras voor je op een rij gezet:

Reviews over Fagaras

Weinig aantrekkelijke stad maar mooie omgeving

Rinus
    26-11-2011

Fagaras is een weinig aantrekkelijke stad vol flatgebouwen, er zijn weinig oudheden te bewonderen op het oude, centraal gelegen fort na. De omgeving van de stad is echter rijk aan natuurschoon, vooral het ten zuiden gelegen Fagaras gebergte dat onderdeel uit maakt van de Karpen reeks. Ten westen van de stad voert een weg zuidwaarts naar Curtea de Arges door een schitterend berlandschap over de 2027 mtr. hoge Fagaraspas men rijdt hier door het dal van de Argesrivier langs enkele watervallen en meren, de route door het diepe kloofdal is overweldigend mooi, boven het dal ligt de ruïne van kasteel Poenari, een mooie blik op het Fagaras gebergte heeft men vanaf de stuwdam van het prachtige Vidraru meer.

Gereisd Met partner in juli 1998
Fagaras scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews