Villa Rocco

VillaWeer vandaag29°18°
Villa Rocco

1 review over Villa Rocco

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Excelent pentru familiile cu copii mici

Mihaela Panta
10-6-2014

Este o vila orientata spre copii mici, printre putinele cu locuri de joaca interioare, astfel ca indiferent ca afara ploua sau e soare foarte puternic cei mici se pot juca linistiti inauntru. Au si afara trambulina, leagane, balansoar, piramida catarare, dar asta se mai gaseste si la alte vile - dar locurile de joaca dinauntru cu multe jucarii, cu masa fotbal, masa air hockey, masa tenis, mingi space hoppers, cos baschet, masa tenis, etc sunt extraordinare. E interesanta si racoarea naturala din vila, probabil datorita si spatiului de la demisol. Camerele sunt mari (20mp) cu pat king size, copiii mici se cazeaza gratuit, si pretul e foarte rezonabil.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Rocco in Eforie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Rocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Rocco scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.