Hotel Europa

4 reviews over Hotel Europa in het Nederlands

Fantastische plek voor kuur

Patricia
22-5-2013

Eforie zelf is een onaantrekkelijk dorp.

Hotel Europa is uitstekend qua hygiëne en panoramisch uitzicht over de tuinen, meren en strand & zee.

De behandelingen in de spa worden heel professioneel uitgevoerd, alleen jammer dat er nergens een sfeervolle relaxruimte voorhanden is. Enkel lange smalle gangen met ongemakkelijke stoelen.

Ook iets minder is het eten : zowel bij ontbijt ( geen verse fruitsap, geen verse eitjes, ...) als diner (champignons uit blik) weinig keuze op het buffet.

De kamers op de 1ste verdieping hebben een groot terras met ligstoelen, de kamers op de hogere verdiepingen hebben een smal balkon, maar wel een fantastisch uitzicht op de tuin, de meren en de zee.

Het strand en de promenade van Eforie Nord hebben dringen een opknapbeurt nodig.

2008

Zijn hier al 2-keer geweest

m.Govaerts
        10-3-2008

Zijn hier al 2-keer geweest.Prima hotel,goede bediening en alles keurig netjes. Wij vliegen vanuit Duddeldorf,

Het hotel is geweldig

B.C. Alderliesten- de Graaf
        26-2-2008

Het hotel is geweldig. Kamers netjes en zeer verzorgd, goede bedden en schoon.

De Spa/ Welness is heerlijk. Goede behandelingen/massages en heerlijke baden. Ook is er een zoutwaterzwembad met jacuzzi en sauna. Kortom een heerlijke relaxperiode. Een echte aanrader!!

2004

het is jammer dat er niet meer direkt naar Çonstanta wordt gevlogen vanaf Schiphol. Helaas vlieg je naar Boekarest, vandaar uit naar de Zwarte Zee per bus/taxi (ca. 4 uur)

Het hotel zelf is fantastisch en zeer modern.

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in Eforie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europa scoort een 8.4 uit 10 op basis van 4 reviews.