Reviews over Eforie

Fantastische plek voor kuur

Patricia
    22-5-2013

Eforie zelf is een onaantrekkelijk dorp.

Hotel Europa is uitstekend qua hygiëne en panoramisch uitzicht over de tuinen, meren en strand & zee.

De behandelingen in de spa worden heel professioneel uitgevoerd, alleen jammer dat er nergens een sfeervolle relaxruimte voorhanden is. Enkel lange smalle gangen met ongemakkelijke stoelen.

Ook iets minder is het eten : zowel bij ontbijt ( geen verse fruitsap, geen verse eitjes, ...) als diner (champignons uit blik) weinig keuze op het buffet.

De kamers op de 1ste verdieping hebben een groot terras met ligstoelen, de kamers op de hogere verdiepingen hebben een smal balkon, maar wel een fantastisch uitzicht op de tuin, de meren en de zee.

Het strand en de promenade van Eforie Nord hebben dringen een opknapbeurt nodig.

Perfect adres aan de Zwarte zee in Roemenie

L.P.Baars
    5-10-2009

Villa bij particulieren waar u ruime kamers kunt huren met gebruik van keuken. Alles schoon, modern en netjes onderhouden, iets byzonders in Roemenie. Alle kamers eigen badkamer en koelkast. Op 5 min loopafstand van het strand. Op loopafstand van het dorp. Aan rustige weg gelegen. Lekkere tuin met zitjes en BBQ's (gratis te gebruiken) Dakterras met biljart en tafelvoetbal. Alles mag, niets moet als je maar geen overlast of herrie veroorzaakt. Goede busverbinding met Constanza. Prijs zeer billijk. Vriendelijk echtpaar dat alles doet om het de gasten naar de zin te maken.

Zijn hier al 2-keer geweest

m.Govaerts
    10-3-2008

Zijn hier al 2-keer geweest.Prima hotel,goede bediening en alles keurig netjes. Wij vliegen vanuit Duddeldorf,

Het hotel is geweldig

B.C. Alderliesten- de Graaf
    26-2-2008

Het hotel is geweldig. Kamers netjes en zeer verzorgd, goede bedden en schoon.

De Spa/ Welness is heerlijk. Goede behandelingen/massages en heerlijke baden. Ook is er een zoutwaterzwembad met jacuzzi en sauna. Kortom een heerlijke relaxperiode. Een echte aanrader!!

het is jammer dat er niet meer direkt naar Çonstanta wordt

runner
    25-10-2004

het is jammer dat er niet meer direkt naar Çonstanta wordt gevlogen vanaf Schiphol. Helaas vlieg je naar Boekarest, vandaar uit naar de Zwarte Zee per bus/taxi (ca. 4 uur)

Het hotel zelf is fantastisch en zeer modern.

Eforie scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews