9,8

7 reviews over Camping Camperland Trotus Valley in het Nederlands

Prachtige camping!

Vincent,
14-8-2017

Ben zeer tevreden over mijn verblijf op deze camping. De camping ligt heel mooi met uitzicht op de heuvels/bergen rondom deze plaats. De camping is heel goed onderhouden en het sanitair heel schoon. Er is ook een werkplaats voor reparatie's aan campers/caravans en auto's. Dit zorgt niet voor overlast. Integendeel! Zelf had ik wat probleempjes met mijn caravan die hier vakkundig werden verholpen. De campingeigenaar en zijn dochter zijn supervriendelijke en aardige mensen die je je welkom laten voelen. Er zijn leuke uitstapjes te maken in de omgeving. Tegenover de camping is een prachtig zwembad. Kortom alles voor een geslaagde vakantie.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

mooie camping

Jan
3-6-2014

Een camping waar je direct thuis voelt, mede door de hartelijke ontvangst door Nicolai en zijn dochter Dianna, prima sanitair, bij voldoende belangstelling wordt er vanalles georganiseerd door Nicolai. Doordat er camper en caravan werkplaats is kunnen problemen direct verholpen worden. Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in juni 2014

Een prima camping met een warm welkom

Wim van der Wilden
27-5-2012

Dit is voor Roemenië een prima camping met uitstekende voorzieningen. Als Hans Groenendijk zelf aanwezig is, dan laat hij van zien en brengt hij je overal naar toe. Hij geeft heel veel informatie en je leert dus veel van Roemenïë. Erg fijn is ook de wetenschap dat aan de camping een grote camper- en caravanwerkplaats is gekoppeld. Deze wordt gerund door de nederlands sprekende Nicolai en en zijn vrouw Julia.

Gereisd met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Na een lange reis was het goed toeven bij Julia op camping Camperland Trotus valley. Wij hebben zeer genoten van de prachtige en bijzondere excursies die door de campingleiding waren georganiseerd. Het was erg gezellig tijdens de goed verzorgde maaltijden en de happy hours. Er werd alles aan gedaan om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. Wij komen hier vast nog eens terug.

Jannie en Bert

Gereisd met vrienden in juni 2011

kleine campercamping waar ook caravans en tenten plek vinden. Nette voorzieningen en een gezellig terras. De familie spreekt Nederlands en maakt heerlijke goulashsoep.
Aaardige mensen. De kans op schade aan je caravan of camper is erg groot in Roemenie. Er trilt echt wel iets los op de slechte wegen. Hier kunnen ze alles repareren.

Gereisd met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping alle faciliteiten

M van der Heul
4-8-2009

Rustige camping voorzien van wasmachine droger en gratis wifi

Gereisd met partner in augustus 2009

2007

Zeer schone en gastvrije doorreis-camping; de eigenaren Nicolai & Julia Colpos spreken goed Nederlands.Tevens prima vakwerkplaats als er kleine reparaties zijn aan uw camper of caravan.

Gereisd anders in februari 2007

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camperland Trotus Valley in Darmanesti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camperland Trotus Valley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.