Constanta

We hebben een aantal aanbieders voor Constanta voor je op een rij gezet:

Reviews over Constanta

• 8Lisette14-11-2018

Prachtig!

Prachtige oude stad aan de zwarte zee. Hier staat een van de mooiste gebouwen die ik ken. Het liefst zou ik een stoeltje pakken en de hele dag naar dit gebouw kijken!Er zijn plannen om het op te knappen, ik hoop echt dat het gaat gebeuren, het is te mooi om verloren te laten gaan.Het betreffende gebouw is het casino,ook wel bekend uit een van de laatste magnum reclames.Ik ben hier nu een paar keer geweest en het blijft me aantrekken.

• 9Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Laurence02-04-2014

havenstad aan de zwarte zee

een upcoming toeristische hotspot. Je ziet de hotels uit de grond gestampt worden, erg toeristisch maar niet te vergelijken met bijvoorbeeld Spanje qua drukte. Mooie stranden. Jammer van de vele zwervende straathonden alsook het ontbrekende rioolsysteem bij regenval.

• 6Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Zakelijk gereisd in juli 2005

• 8aukje16-09-2013

Constansa havenstad aan de Zwarte Zee .

Al reizende met de auto door Roemenië , wat individueel goed te doen is, kwamen we aan in Constanza , de belangrijkste havenstad aan de Zwarte Zee. Tussen de Donaudelta en Constanza is het erg toeristisch, veel accomodatie en hotels aan de zee. Mooi zandstrand. Maar voor onze begrippen toch nog rustig. Voorbij Constanza ook mooi zandstrand, lekker in zee zwemmen, water is zout. in juni is het er niet druk , maar wel aangenaam, ook de temperaturen. In juli word het een haidihai met kermis en autoscooters. Wat je ook in Engeland op het strand ziet. Geen Russen te bekennen. Je kan je geld maar moeilijk uitgeven. Niks boeken, gewoon naar toe rijden. Ook onderweg steeds leuke accomodaties gehad, zeer kleinschalig of bij een klein pensionnetje.Langs de Zwarte Zee naar Bulgarije gereden, door gestoken via Sofia , door Servie en Hongarije. Een prachtig reis , veel gezien.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in juni 2013

• 6Madeleine20-07-2013

Jammer zo verwaarloosd allemaal

Met een cruise een dag in Constanta. De enorme industriehaven gaf al een sombere indruk. Toen door het toeristenoffice met een shuttle bus afgezet bij een shopping mail. Waarom tja winkelen. Toeristen mogen komen maar wel het geld laten rollen (bleek ook al toen ik koffie ging drinken). Het historische centrum bleek ca 20 min lopen te zijn. (en ca 10 min vanaf de boot). In het historische centrum lagen de straten open en ziet het er allemaal enorm verwaarloosd uit. Zag een plakkaat dat men het modern gaan maken van Europees geld. Nu ze kunnen beter de boel opknappen want er staan prachtige gebouwen daar en ik hoop dat ze die niet slopen. 1 dag was genoeg en gauw naar de volgende haven.

• 5Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in juni 2013

• 3mhveen12-06-2012

Waardeloze plek

Met een cruise deze stad aangedaan maar binnen een uur weer terug gegaan naar de boot. Niets te zien in deze vieze stad. 1x nooit weer

• 3Sfeer in stad
    • 3Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in mei 2012

• 6Pieter18-12-2011

Saaie stad buiten seizoen

Wij zaten hier in oktober. Het seizoen is dan afgelopen en er is dan vrijwel niets te doen. Slechts een enkele kroeg was geopend en ook veel hotels hadden de deuren gesloten. Een spookstad is overdreven, maar bijzonder was het niet. Het is voor vakantiegangers te hopen dat er in de zomer meer te beleven is.

• 5Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 6Marc24-07-2011

Vervallen kuststad

Voor zaken met de auto van Boekarest naar Constanta gereden. Groot gedeelte is vervallen. Het boulevard gedeelte met de restaurantjes is wel leuk

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Zakelijk gereisd in april 2008

• 7geurts07-01-2010

mooi land en vriendelijke mensen

mooie hotels ,eten en drinken kost niet veel, ik kom al 10 jaar in alle steden van roemenie ik ga er graag heen

• 8Sfeer in stad
    • 6Omgeving