Hotel Sport

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Sport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sport in het Nederlands

Goed overnachtingsadres

AnneS
24-5-2011

Het hotel ligt prettig bij een park met in de buurt een leuk terras. Prima overnachtingsadres.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport in Cluj Napoca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.