Hotel Opal

4 reviews over Hotel Opal in het Nederlands

Goed hotel.

Martin
4-2-2014

Groot hotel met ruime kamers. Badkamer is iets verouderd maar alles is erg schoon. Vriendelijk personeel. Ontbijt is matig maar voor vijf euro prima kwaliteit. Centrum is 20 minuten lopen of voor 2 euro met de taxi. Prima hotel dit.

Prima hotel

Joost
4-2-2014

Prima hotel, ligging 5 mins met taxi van de stad. Kamers prima en schoon maar bedden te hard. Ontbijt heel basic.

2008

Prima hotel

bruno
28-11-2008

Hotel Opal is een goed hotel. De service is prima en bij 't diner kan gekozen worden uit een zeer uitgebreide kaart. De kamer was zeer ruim. Het hotel ligt niet ver van 't centrum. In Cluj rijden veel taxi's rond die je voor een klein bedrag overal naartoe kunnen brengen

2007

Gezellig en comfortabel hotel

Erwin
3-12-2007

Gezellig en comfortabel hotel. Hotel is zeer ruim opgezet met mooie schone grote kamers. Het hotel beschikt over een eigen restaurant (met bar) waar men tot laat voor weinig geld kan eten.

Het ontbijt buffet is wat mager. Daarnaast wordt eten zoals kaas, vlees melk etc niet gekoeld bewaard, waardoor het er uitgedroogd uit gaat zien (en men er dus afblijft).

We hebben een aantal aanbieders voor Opal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opal in Cluj Napoca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.