Sorteren

Reviews over Cluj Napoca

Tolle Lage

Maria
    25-6-2018

Sehr sehr nette Personal,wunderschönes Zimmer,alles sehr sauber und ruhig,ist nur zu empfehlen,und auch günstiger Preis!!!ich war sehr begeistert

Schitterende ervaring

Frederik
    13-11-2016

Verbleven van 25 t.e.m. 28 augustus in dit schitterende hotel. Personeel ontzettend vriendelijk en gastvrij. Drie avonden op rij was er een bruiloft in het hotel (op zaterdag zelfs twee). Ongelooflijk om deze sfeer te beleven met als klapper op de vuurpijl een ontmoeting met de voormalige president van Roemenië. Een bezoek aan Cluj vereist een verblijf in Grand Hotel Italia. Dankzij onze Belgische Roemeense buren hebben we een ongelooflijke ervaring gehad.

zeer goed

frits.baljet
    9-9-2015

Prachtig gebouwd hotel.

Luxueuze uitstraling.

Schoonmaak en voorzieningen prima in orde.

Modern ingerichte kamers.

WIFI functioneert goed.

Personeel vriendelijk en voorkomend.

Ontbijt uitgebreid en kwalitatief goed.

Minpuntje: geen balkon meubilair.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Odette
    25-7-2015

Perfecte ligging vlakbij mooi parken shopping mall. Relatief kleine kamer wel schoon en goede service.

Fantastische b&b!

Chris
    7-7-2015

Prachtig huis, mooi op heuvel gelegen met uitzicht over de stad, supervriendelijke gastvrouw (spreekt NL), WiFi perfect, schone kamers, heerlijk Hongaars en Roemeens eten! In één woord: Super!!!

Cluj Napoca scoort een 7,9 uit 10, op basis van 26 reviews