Carta

Reviews over Carta

Een prachtige Roemeens dorp

Jannie Koops,
    17-8-2014

Voor kinderen is er genoeg te beleven, er is een hangbrug over de rivier in het dorp en buiten het dorp is een pontje. De bergen zijn vlak in de buurt waar je prachtige tochten kunt maken. Sommige meerdaags.Verder is er veel cultuur te vinden en zijn er prachtig steden en dorpen die zeker een bezoek waard zijn.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Roemenie geweest met

Saskia van Bergen,
    10-8-2007

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Roemenie geweest met onze twee kinderen 5 en 6 jaar oud, en deze camping was geweldig. Het was erg warm in Roemenie maar op de camping konden de kinderen heerlijk in de rivier spelen en 's avonds hebben we een keer een rit met paard en wagen gemaakt. De omgeving is erg mooi en er is veel te zien.

Gereisd familie in juli 2007

Persoonlijk ben ik het niet eens met de mening van de man

Marjolein de Wit,
    21-4-2007

Persoonlijk ben ik het niet eens met de mening van de man of vrouw die 19 nov een bericht (zonder naam) heeft achter gelaten. De camping ligt schitterend waar word je 'smorgend wakker en heb je zo'n mooi uitzicht op de bergen de vogels zingen en iedereen heeft het naar zijn zin inderdaat als of je thuis bent maar dan in de mooiste omgeving in Roemenie. De kinderen kunnen zich heerlijk uitleven in de rivier achter de camping. Wat betreft cultuur ik denk de persoon niet eens door het dorp gelopen is want bij de ruine van de kerk uit 1200 kun je een rondleiding krijgen en alle geheimen van Carta te weten komen en dicht bij ligt Sibiu deze is culurele hoofdstad van Europa 2007 wat wil je nog meer. Het eten in het huiskamer restaurant is heerlijk. Oopk het sanitair is prima ben het maar zelden zo schoon tegen gekomen in Roemenie en we zijn op heel veel campings geweest eigenlijk zijn aleen de nederlandse campings schoon in roemenie, dat is jammer want ook de roemeense camp. zijn mooi

Gereisd familie in augustus 2006

Van de caming de Oude Wilg is er maar een, zo uniek is het

Jannie Hulshof,
    9-4-2007

Van de caming de Oude Wilg is er maar een, zo uniek is het.Als je er komt, heb je het gevoel dat er thuis komt, zo veel warmte, gezelligheid en cultuur vindt je daar.Kinderen kunnen daar nog kinderen zijn en zelf op ontdekking uit gaan, kampvuur maken,in de rivier achter de camping spelen, met een boerenkar erop uit trekken enz.Verder is er veel te zien in de buurt.Steden,de bergen,kloosters.Kort om je verveelt je daar geen moment.De eigenaar echtpaar zijn erg gastevrij en helpen je graag op weg maar een geslaagde vakantie.

Gereisd anders in Mon Apr 09 2007 17:27:51 GMT+0000 (UTC)

Prima camping, omgeving vonden wij minder mooi dan in het

Cor Kuyvenhoven,
    20-8-2006

Prima camping, omgeving vonden wij minder mooi dan in het noorden van het land. Het gras op de camping was door de droogte helaas nogal dor, maar de fruitbomen hingen vol rijpe pruimpjes. Goede sanitaire ruimtes, maar een beetje krap

Gereisd met partner in juli 2006
Carta scoort een 8,8 uit 10, op basis van 11 reviews