Hotel Alexandros

Weer vandaag1°-6°

1 review over Hotel Alexandros in het Nederlands

heel leuk hotel in een aardig plaatsje

cornelis b
24-11-2009

Ik ben vanwege mijn werk een aantal weken in Hotel Alexandros geweest. Het is een vrij groot hotel met mooie kamers en goed sanitair. Het eten vond ik heel goed en het personeel is uitermate behulpzaam zonder dat het overdreven wordt. Beneden is een aardige bar en in de kelder is zelfs een soort jachtbar. Ik weet overigens niet of die voor iedereen toegankelijk is. De toegang is versierd met vlaggen. Op mijn verzoek heeft men de Nederlandse vlag ook buiten gehangen. Busteni is een aardig plaatsje met nogal wat winkels. Er zijn twee liften, eentje voor toerisme en de ander voor wintersport. De afstand van die laatste lift tot het hotel is ongeveer een kilometer. Het is een redelijke klim en ik vermoed dat er geen bus naar toe rijdt. De prijzen van de lift leken mij redelijk hoog.

Busteni ligt midden in de Karpaten, niet ver van de mooie stad Brasov. Wie van wandelen of skien houdt in een nog een beetje primitief land kan prima terecht in Alexandros in Busteni

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexandros in Busteni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexandros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.