Hotel Kolping

Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Kolping voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kolping in het Nederlands

Jammer van de ligging

ingrid
28-3-2010

Het hotel Kolping heeft mooie kamers, althans ik had een prachtige kamer. De receptioniste is erg aardig, klant vriendelijk en heeft altijd tijd voor een praatje. Op zich staat het hotel dicht in de buurt van het oude centrum, helaas ligt het op de helling van de berg, waardoor je een stijle straat op moet lopen om het hotel te bereiken. Gelukkig zijn de taxi's goedkoop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kolping in Brasov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kolping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.