Vakantiehuis Cave pension / Pensiunea pestera

Weer vandaag2°-2°
Vakantiehuis Cave pension / Pensiunea pestera
9,5

2 reviews over Vakantiehuis Cave pension / Pensiunea pestera in het Nederlands

We hebben deze accommodatie met twee kleine gezinnen met jonge kinderen in de zomervakantie van 2014 gebruikt. Dit beviel zeer goed. Er was voor iedereen voldoende ruimte om te spelen of om rustig een boek te lezen.

Een ander sterk punt van deze accommodatie is het uitzicht over de bergen en mooie tuin. Er is een fijne barbecueplek waar je in de schaduw kunt eten maar is er is ook een grote picknickbank waar je met zijn allen in de zon kunt ontbijten.

Het huis is functioneel en compleet uitgerust. Het enige dat ontbrak was een wasmachine. De verhuurder die achter de vakantiewoning in een aparte woning woont was echter bereid om voor ons een wasje te doen. Het huis was erg schoon. Het werd tijdens ons langere verblijf door de verhuurder ook schoon gehouden. Tevens werd het beddengoed tussentijds verschoond. Voor alle duidelijk heb je bij het gebruik van deze woning volledig privacy. Je ervaart geen hinder van de verhuurder. Het is er om de woning heen rustig.

De weg naar de woning toe was in 2014 nog een veldweg met kuilen en stenen. Deze weg was met een personenauto begaanbaar, mits rustig bereden. We hebben echter begrepen dat deze weg inmiddels geasfalteerd is. Op het omheinde terrein van de vakantiewoning is er genoeg plaats om meerdere auto’s of fietsen te parkeren.

De woning is tot slot geschikt als uitvalsbasis voor dagtrips naar Sianaia, Bran en Brasov. De verhuurder kan een huifkarrentocht door de omgeving regelen. De huifkar komt je gewoon bij de vakantiewoning ophalen. Een aanrader om te ontspannen.

Beregoed vakantiehuis met uitzicht op de Karpaten

aatvanwensveen
26-9-2012

Mooi groot en comfortabel vakantiehuis (10p) ideaal voor meerdere gezinnen. 5 slaapkamers met goede bedden, 2 badkamers en grote woonkamer met TV, DVD. Open keuken. Ruim omheind terrein met speelgelegenheid, zitjes en barbecue.

Het huis is rustig gelegen aan een onverharde weg in Pestera op ca 1000m hoogte aan de rand van Nationaal Park Piatra Craiului en heeft een fantastisch uitzicht op de Karpaten. Ideaal uitgangspunt voor uitstapjes naar Bran, Brasov, Sinaia, Transfagarasan. Op loopafstand vind u een grot met vleeermuizen. Aan deze grot is de naam van het vakantiehuis ontleend.

De gastvrije eigenaren Christi en Joanna zijn uw enige buren en zijn zeer behulpzaam met respect voor uw privacy. Het vakantiehuis is schoon en wordt netjes bijgehouden.

Gezien de lage prijs ideaal voor een voordelige vakantie. Op ca 300 m zijn er zowel een eenvoudige pension als ook een restaurant te vinden, waar lekker gegeten kan worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cave pension / Pensiunea pestera in Brasov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cave pension / Pensiunea pestera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.