8,4

8 reviews over Camping Vampire in het Nederlands

Prima camping naar Roemeense maatstaven. Bar en restaurant goed. Vlak bij het slot van Dracula, tenminste het slot uit de boeken. Prima tentvelden als de camper er tenminste af blijven. Voor een dag of wat een heel behoorlijke camping voor dit land. Doen!

Gereisd met partner in mei 2010

Vriendelijk, schoon, gezellig.

Robert
7-2-2011

De camping ligt op loopafstand van de supermarkt en het Bran Kasteel. We gaan dit jaar weer!

Gereisd met vrienden in juni 2010

Dit jaar gaan we weer.

Peter van Laar
7-2-2011

Erg vriendelijk, schoon en op loopafstand van de supermarkt en het Bran kasteel.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Zeer fijne camping!

Antoinette Valkenburg
16-1-2011

Wij hebben met het gezin een aantal landen in Oost-Europa bezocht, waaronder Roemenië. Op de vakantiebeurs heb ik uitstekende inlichtingen gekregen en zodoende hebben wij besloten om onder andere naar Vampire Camping te gaan. Wij zijn van 11 juli tot 17 juli op de Vampire Camping verbleven. 'S avonds gingen we heerlijk barbecueën, we kregen er ook nog zomaar een drankje bij! 35 lei (8 euro) voor een pond vlees, frietjes, salade en sausjes. Er hangt een prettige sfeer en de omgeving is prachtig. Kortom, wij hebben ons erg vermaakt. Een camping om zeker naar toe te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

onplezierige sfeer, prijs/kwaliteit niet goed

Jos de Vries
11-8-2010

Paar dagen op camping Vampire geweest en het is ons tegengevallen. Nu zat ook het weer niet mee( regen en koude avonden) maar dan zou je toch verwachten dat het voor de tent-kampeerders prettig vertoeven is op het overdekte terras maar daar zwaait Tony de scepter en loopt, ongevraagd, opzichtig zijn geld tellend, op je af om je iets te laten bestellen. Barbeque kost 35 Lei p.p.en dat zijn geen Roemeense prijzen! Er wordt wel bij vermeld dat het altijd teveel is voor 1 persoon maar waarom dan niet wat minder voor een betere prijs..? Wij hadden een bungalowtent gehuurd, prijs is prima maar verwacht dan verder maar niets: het betreft een lege tent, geen slaapcabines, zeil op de grond en vier zeer vieze, oude, geel/groene-polyether-matjes! Wifi is op de camping aanwezig maar niet beveiligd/gecodeerd. Het is dus voor iedereen, ook vanaf de aangrenzende straat, mogelijk om het net op te gaan maar op deze camping moet ervoor betaald worden....service? Jammer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
2007

Leuke camping met ruime plekken

John Manshanden
15-1-2007

Leuke camping met ruime plekken. Weinig schaduw. Goed sanitair en schoon !! Veel aandacht van de beheerder en de eigenaar. Gezellige groeps bbq's tegen zeer redelijke prijzen. Mooie omgeving. Aanrader !!

Gereisd met partner in juli 2006

2006

Campingterrein in het dorp

Harry
8-12-2006

Campingterrein in het dorp. Geen schaduwbomen. De poort blijft 's nachts geopend, wat bij veel mensen een onveilig gevoel geeft. Mooie natuur.

Gereisd familie in juli 2006
2005

Drift '66 - Utrecht 18-08-2005 - 16:35

We zijn afgelopen zomer met een groep van 16 personen naar de camping gegaan. Tenten van de camping gehuurd. Gezellig personeel, mooie omgeving, lekkere wijn :-) goed onderhouden saniteir erg leuk allemaal. We hebben een trektocht van drie dagen gemaakt in de bergen. Groeten, Wouter

Gereisd anders in augustus 2005

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vampire in Bran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vampire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.