Hotel Trianon

Kleine hotelsWeer vandaag34°16°
Hotel Trianon
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Trianon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Trianon in het Nederlands

nooit meer

sjokie
16-10-2017

Locatie is goed, ontbijt was prima, winkeltje tegen over hotel,kleine 10 min. ben je in het centrum,tegenover erg leuk park personeel stug,wij hadden echt een stink kamer (102) vieze vloerbedekking vol vlekken, slap bed, zeer gehorig,kamer er naast was de hele nacht aan het praten met muziek!!dus alle nachten slecht geslapen,kapotte douche met een plakgordijn, vrienden hadden prima kamers,zelfde prijs betaald!! we hadden een andere kamer aan gevraagd, receptionist deed er totaal geen moeite voor er werd ook niet gevraagd of alles in orde was geweest dus voor ons echt nooit meer!

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Rustige, prettige plek

M. Bosdriesz
3-2-2010

Hotel Trianon ligt vlak bij een mooi, groot park en in het centrum van de stad.

Gereisd Zakelijk in september 2009

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand< 100 km

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trianon in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trianon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.