Hotel Traian Confort

Hotel Traian Confort

We hebben een aantal aanbieders voor Traian Confort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Traian Confort in het Nederlands

De naam van het hotel is meer waard dan werkelijk

Wim
24-1-2011

Overal staat dat er internet op de kamer is en een minibar maar niks is daarvan waar. Geen minibar en internet op de kamer. Kamers eerder pover

Gereisd Zakelijk in januari 2011
2008

gratis internet per kabel

Edo de Roo
5-11-2008

Redelijk hotel, redelijk restaurant, kleine minibar op de kamer, vriendelijk personeel. Gratis internet op de kamer, als je zelf een netwerkkabel meeneemt. Voor de zakelijke reiziger een leuk hotel.

Gereisd Zakelijk in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traian Confort in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traian Confort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.